اعتراض روسیه به رسانه های دروغین غرب و سعودی

© Sputnik / Vitaliy Belousovاناتولی انتونوف معاون وزارت دفاع روسیه
اناتولی انتونوف معاون وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
احضار آتشه های نظامی کشور های عضو ناتو و عربستان سعودی به وزارت دفاع روسیه!

کانال تلویزیونی "RT" خبر داد که الیوم سه شنبه وزارت دفاع روسیه با احضار آتشه های نظامی آمریکا، انگستان، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، ترکیه، ایتالیا و نماینده پیمان ناتو نسبت به عملکرد مقامات و رسانه های این کشورها در برابر عملیات ضد تروریستی در سوریه اعتراض کرد.
جنرال آناتولی آنتونف معاون وزیر دفاع روسیه خطاب به آتشه های نظامی احضار شده، اظهار داشت: متاسفانه برخی مقامات و شخصیت های سیاسی بعضی از کشورها ادعا هایی در مورد تلفات غیر نظامیان در جریان حملات سوریه مطرح می کنند که از جمله میتوان به اظهارات ضد روسی وزرای خارجه و دفاع آمریکا، سرمنشی ناتو و وزیران دفاع بریتانیا و فرانسه اشاره کرد.
وی افزود: مقام های وزارت دفاع روسیه با دقت این گونه گفته ها را بررسی و مورد ارزیابی قرار می دهند.

آنتونف گفت: باید در صورت ادعا, شواهد آن ارائه گردد و در غیر این صورت باید ادعاهای طرح شده رد شود.

وی افزود: این مساله به چند رسانه انگلیسی زبان مربوط میشود که ادعا میکنند، گویا روسیه به شفاخانه ها حمله نموده است، در حالی که هر روز به طور وسیع در باره عملیات در سوریه گزارش می دهیم و جهان را از آن آگاه می سازیم.
آنتونف ادامه داد: تمامی اطلاعات حملات هوائی به صورت تصویر و فیلم برای تمامی اهداف و همچنین مناطق عملیاتی ارائه می شود و اگر شرکای ما اطلاعات بیشتری دارند از مدت ها پیش خواسته ایم که ارائه کنند.

وی گفت: در هر موردی اگر اطلاعاتی درباره تخریب شفاخانه ها، مساجد، مدارس و هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در جریان حملات روسیه ارائه شود، تحقیقات دقیقی انجام میشود و نتایج آن به آگاهی افکار عمومی جهان خواهد رسید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала