امریکا در باره توسعه حضور نیروهای بحری در اروپا به خاطر روسیه می اندیشد

© Photo / Official U.S. Navy Pageکشتی نظامی امریکائی
کشتی نظامی امریکائی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امکان توسعه حضور نیروهای بحری امریکا در اروپا

امریکا امکانات افزایش حضور نظامی — بحری خود در اروپا به ارتباط تحرک بیشتر فعالیت های کشتی ها و تحت البحری های روسیه می سنجد. این مطلب را روزنامه Financial Times به نقل از اعلامیه جان ریچاردسون قوماندان عمومی نیروهای بحری امریکا نوشته است.

ادمیرال در مصاحبه گفت: «بحریه نظامی انها حالا انقدر فعال است که چنین چیزی در ظرف تقریباً 20 سال مشاهده نشده است».

روزنامه اشاره میکند که بحریه روسیه واقعاً هم فعالیت خود را در بحرالکاهل و در منطقه سواحل شرقی امریکا افزایش میدهد. ویکتور چیرکوف رهبر نیروهای بحری روسیه چندی قبل اعلام داشت که از سال 2013 شدت گزمه های تحت البحری های روسیه به اندازه 50% افزایش یافته است.

ریچاردسون به ارتباط عملیات جنگی روسیه در سوریه و ورود کشتی سریع السیر امریکایی به زون جمهوری مردم چین در بحیره چین جنوبی خاطرنشان ساخت که کشورها باید قواعد نظامی — بحری را مرعات کنند، تا معتقد شد که فعالیت انها تجارت جهانی را تهدید نمی کند. خبر داده شده که از طریق بحیره مدیترانه 20% تجارت صورت می گیرد، در حال که بحیره چین جنوبی یکی از مسیرهای عمده تجارتی می باشد.

قوماندان عمومی نیروهای بحری امریکا معتقد است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بحریه را به هدف نشان دادن این امر توسعه می بخشد که روسیه بازیگر جدی در صحنه بین المللی می باشد. ریچاردسون اظهار داشت که باوجود ضعف اقتصاد روسیه، کشور در عملیات جنگی در سوریه کیفیت عالی و امکانات قابل ملاحظه نیروهای بحری خود را نشان داد.

ادمیرال ریچاردسون عقیده دارد که در زمان منابع محدود و به ارتباط تهدید روزافزون حملات سایبیری امریکا و متحدین ان باید کار تمام عیار مشترک انجام دهند. این واقعیت که در حال حاضر در نزدیک خلیج عدن حملات دزدان دریایی بر کشتی های امریکایی صورت نمی گیرد، ریچاردسون مثال همکاری موفقانه بین المللی خواند.

قبلاً خبر داده شده بود که او شینلی ادمیرال نیروهای بحری چین د چارچوب کنفرانس تلویزیونی با جان ریچاردسون ادمیرال امریکایی راجع به امکان اغاز جنگ در صورت حادثه کوچک در بحیره چین جنوبی هشدار داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала