توسعه تاثیر آژانس "روسیه امروز" در جهان

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه امروز
روسیه امروز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سناتور های امریکا مساله توسعه تاثیر آژآنس RT را تحت بحث قرار دادند

یکی از موضاعات تحت استماع کمیته روابط بین المللی سنات امریکا در ارتباط «دخالت روسیه در امور اوکراین و تبلیغات که اروپا را تهدید می نماید» بود، که به روش مبارزه امریکا علیه "تهدید اطلاعاتی روسیه" و تاثیر کانال تلویزیونی RT مبدل شده است.

رن جونسن سناتور امریکا در جواب به سوال: " اینکه در نمره بندی از 1تا 10 اگر نمره عالی به اقدامات جدی دوران جنگ های سرد داده میوشد، فعلاً امریکا چند نمره میگرد؟ هیزر کونلی رئیس مرکز تحقیقات استراتیژیکی بین المللی امریکا در جواب گفت: «فکر میکنم ما میتوانم خود را از 3تا 4 نمره بدهیم».  اما  RT از6تا8 نمره میگرد. ما قبل از اینکه به روسیه قوی نزدیک شویم, مسیر دور و دراز را در پیشرو داریم که باید عبور نمایم».

لیون ارون عضو شورای اداری در امور نشرات (BBG) امریکا میگوید: «به نظر منRT- طرح بسیار فریبنده است، بخاطر استادگی در مقابل این نیرو، ما به وقت و زمان ضروری، استعداد، پیشرفت هدفمندانه, سرمایه گزاری و همچنان پول برای رسانه های بین المللی امریکا نیاز داریم».

ماکسیمیلیان چوپرسکی دستیار خاص شورای اتلانتیک امریکا اظهار داشته است:« Russia Today- بزرگترین شبکه خبری تلویزیونی روسیه در انترنت میباشد. ما باید روش مواصلات خود را در فضائی انترنتی تغیر بدهیم، در غیر بازنده هستیم».

در سال 2014 جان کری وزیر خارجه امریکا کانال تلویززیونیRussia Today را متهم به تبلیغ "فانتیزی های پوتین" نموده آنرا مبلغ سیاست پوتین دانست که از طرف دولت روسیه حمایت مالی میگردد و تمام خیال پروازی های پوتین در ارتباط اوکراین را تبلیغ می نماید. در سال 2011 هلیری کلینتن اسبق وزیر خارجه امریکا نیز از کانگرس خواست تا هزینه نشرات امریکا را ازدیاد نماید، در غیر امریکا در عرصه جنگ نشراتی  با روسیه امروز، شکست میخورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала