مدودیف: روسیه از تلاش های افغانستان برای مبارزه با مواد مخدر و تروریزم حمایت می کند

© Sputnik / Ekaterina Shtukinaمدودیف
مدودیف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دمیتری مدودیف صدراعظم فدراسیون روسیه در جلسه شورای سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای گفت: روسیه از تلاش های حکومت افغانستان برای مبارزه با مواد مخدر و تروریزم حمایت می کند.

وی افزود: روسیه از تلاش های دولت و ملت افغانستان برای تامین صلح و ثبات، اقتصاد پایدار و مبارزه با افراط گرایی، جرم و جنایت مرتبط با مواد مخدر و دیگر مشکلات این کشور، حمایت می کند. آقای مدودیف اشاره کرد، " گسترش فعالیت های تروریستی، هرج و مرج را در شرق میانه و شمال افریقا دامن زده است".

صدراعظم روسیه گفت افزود: شکست آنها، تنها با کنار گذاشتن اختلاف ایدئولوزیک و تشکیل یک جبهه مشترک ضد تروریزم ممکن است. سازمان همکاری شانگهای از توسعه مبارزه مشترک جامعه بین المللی علیه گروه های تروریستی حمایت می کند. دمیتری مدودیف گفت: با توجه به قطعنامه های شورای امنیت کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، برنامه همکاری کشورهای عضو در مبارزه با تروریزم، جدایی طلبی و افراط گرایی از سال 2016-2018 به اجرا گذاشته می شود.

وی گفت: "بهبود ساختار ضد تروریستی منطقه ای سازمان همکاری شانگهای به حل مسئله تامین مالی و ایجاد یک سیستم ارتباطی این سازمان کمک خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала