حمله راکتی به وزن یک تن بر شهر حلب

© Sputnik / Valeriy Melnikovعمل تروریستی در سوریه
عمل تروریستی در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروه های تروریستی در جنایتی هولناک شفاخانه "الضبیط" شهر حلب را با پرتاب راکت ثقیل زمین به زمین به وزن یک تن هدف قرار دادند.

العالم: در حلب، در اثر این حمله تروریستی راکتی به شفاخانه الضبیط 20 شهروند سوریائی کشته و یک صد نفر نیز زخمی شدند. عمده کشته های این حمله تروریستی، مریضان و دوکتوران بودند.

ناظرین حقوق بشر معارض سوریائی به کشته شدن 19 نفر که حداقل 3 نفر از آنان کودک بودند، اعتراف کرد. گروه های تروریستی از 10 روز قبل به طور مستمر شهر حلب در شمال سوریه را تحت هجوم قرار دادند.
منابع سوریائی اعلام کردند که تروریست های "جبهه النصره" یک راکت "حمم" با وزن یک هزار کیلوگرم را به طرف این شفاخانه فیرکردند که خسارات زیادی به آن وارد شد و بخش هایی از آن فرو ریخت. این منابع گفتند که امکان دارد شمار کشته شدگان و مجروحین این حمله تروریستی افزایش یابد.
در اثر این حمله همچنین خساراتی به ساختمان های مجاور نیز وارد شد.
شفاخانه "الرازی" نیز پنجمین شفاخانه حلب است که در 10 روز گذشته هدف حملات تروریستی قرار گرفت. 65 راکت تروریست ها روز سه شنبه به جاده های النیل، السبیل، الموکامبو، الجمیلیه، بازار الانتاج، الخالدیه و الرازی شهر حلب اصابت کرد که 5 کشته و ده ها زخمی همراه داشت. حمله راکتی بر الزهراء نیز به انهدام چند ساختمان مسکونی انجامید. 
شمار کشته های حلب از ابتدای هجوم و حملات تروریستی بیشتر از صد کشته بوده که حداقل 40 نفر کودک هستند و همچنین صدها نفر نیز زخمی شده اند. 
ستر درستیز قوای زمینی سوریه نیز اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه اقدام به خنثی سازی هجوم تروریست ها به حلب کرده و به منابع شلیک تروریست ها پاسخ دادند که به تلفات زیادی تروریستها انجامید. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала