پوتین: مبارزه موثر علیه تروریزم نیاز به اقدام هماهنگ جامعه بین المللی دارد

© Sputnik / Sergey Guneevولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین، اعلام کرد اقدامات هماهنگ جامعه جهانی برای مقابله اثربخش با تروریسم ضروری میباشد و همچنان ادارات استخباراتی باید سطح روابط متقابل خود را بالا ببرند.

در پیام تهنیت ریس جمهور خطاب به شرکت کنندگان در 15 ـ مین نشست مشورتی روسای سرویس های اطلاعاتی، نهاد های امنیتی و نهاد های انتظامی در سن پترزبورگ که توسط آلکساندر بورتنیکوف، رئیس سازمان امنیت فدرال روسیه قرائت شد، ضمن اعلام این مطلب گفته می شود:" مبارزه با تروریسم بین المللی که از ابعاد بی سابقه ای برخوردار شده و تمام تمدن بشری را به چالش کشیده ، در مرکز دستور کار نشست قرار دارد. تأکید می کنم که اقدامات قاطع و هماهنگ کل جامعه جهانی برای مقابله اثربخش با این تهدید ضروری است و سرویس های اطلاعاتی و نهاد های انتظامی باید دارای نقش اساسی باشند".
رئیس جمهور روسیه خاطرنشان ساخت سرویس های اطلاعاتی در این شرایط باید سطح تعامل خود را بالا برده، به مبادله تجارب پرداخته و از عصری ترین اشکال و روش های فعالیت امروزی در مسائل مربوط به پیشگیری و خنثی سازی عملیات تروریستی، گسترش و تبلیغ افراط گرایی و ایده های مبتنی بر ناسازگاری ملی، مذهبی و اجتماعی، استفاده کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала