مهلت برای تسلیمی تروریستها در حلب

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyرزمندگان ارتش سوریه
رزمندگان ارتش سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهلت قوای مسلح سوریه به تروریست‌های حلب برای تسلیم شدن

اردوی سوریه پس از قطع تمام خطوط تدارکاتی مورد استفاده تروریست ها در شرق حلب، با انتشار بیانیه ای از افراد مسلح در حلب خواست قبل از اینکه فرصت از دست برود، سلاح خود را زمین بگذارند.

العالم: قوای مسلح سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد در چارچوب طرح استقرار امنیت و ثبات در شهر حلب، نیروهای ارتش با همکاری هم پیمانان خود تمام خطوط تدارکاتی مورد استفاده تروریست ها برای دخول مزدوران، سلاح و مهمات به شرق حلب را که از آن برای جنایت علیه غیرنظامیان بی دفاع این شهر استفاده می کنند، بستند.

ئر بیانیه قوای مسلح سوریه آمده است: «از تمام شهروندان می خواهیم جهت حفظ جان خود، با اردو همکاری کنند و برای توقف درگیری، بازگشت آرامش و زندگی طبیعی به حلب، و احیای خدمات عمومی مانند برق، مکاتب و شفاخانه ها با اردو تعامل داشته باشند. 

این بیانیه تصریح کرده است: «به تمام افراد مسلح در شرق حلب فرصت می دهیم سلاح خود را تحویل دهند و پس از آن، یا شهر را ترک نمایند و یا پس از تحویل سلاح در شهر بمانند.

ارتش سوریه از تمام طرف ها خواسته است که ضمن منطقی اندیشیدن، منافع ملی را برای احیای امنیت و ثبات در حلب را بر هر مسألۀ دیگری مقدم بدانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала