قول اردوی نمبر 5 داوطلبان سوریه ایجاد شد

© Sputnik / Mohammed Alaeddinسربازان سوریائی
سربازان سوریائی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قوماندانی عمومی اردو و سایر قوای مسلح سوریه اعلام کرد که قول اردوی پنجم اردوی سوریه از افراد داوطلب تشکیل شده تا به همراه سایر قطعات قوای مسلح و هم پیمانان، تروریزم را ریشه کن کند.

مهر به نقل از سانا، اردوی سوریه از گسترش قطعات خود با حضور نیروهای داوطلب بیشتر خبر داد.

قوماندانی عمومی اردو و قوای مسلح سوریه با صدور بیانیه ای تاکید کرد که قول اردوی پنجم اردوی سوریه، در واکنش به تحولات سریع رویدادها و برای گسترش موفقیت های قوای مسلح و همچنین در پاسخ به خواست ملت سوریه جهت پایان دادن به عملیات تروریستی در اراضی سوریه تشکیل شده است.

قواندانی عمومی اردو همچنین از گروه های تروریستی در محله های شرقی حلب خواست کمک‌های غذایی را در میان نیازمندان توزیع کرده و از غیرنظامیان به عنوان گروگان و سپر انسانی استفاده نکنند.

در این بیانیه ای آمده است: اردوی سوریه از افراد مسلح درخواست می کند بمب‌ها و مین‌های کار گذاشته شده در گذرگاه‌ها را خنثی کرده و به غیرنظامیان اجازه بدهند از شرق حلب خارج شوند.

همچنان گفته مبشود که تمامی اطلاعات لازم را درباره اماکن حضور افراد مسلح، مراکز و مقرهای آن‌ها در اختیار دارد و تمامی تحرکاتشان ایشان در شرق حلب ترصد می‌گردد.

در همین راستا نیز 7 نفر از اهالی مناطق شرقی حلب موفق شدند از این منطقه فرار کنند و خود را به نقاط حضور نیروهای اردوی سوریه در محور سلیمان الحلبی برسانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала