سفر شاه عربستان با هیت بزرگ به اندونیزیا

عضو شوید
سفر پادشاه عربستان به اندونزی با هیأت همراه 1000 نفره و موترهای لیموزین+(عکس)

.ملک " سلمان بن عبدالعزیز" پادشاه عربستان سعودی به همراه هیأت 1000 نفره وارد میدان هوائی جاکاتا پایتخت اندونزیا شد. تشریفات این سفر توجه همگان را به خود جلب کرده است

اسپوتنیک به نقل از شبکه عصرایران و اتکا به خبرگزاری فرانسه، ملک سلمان صبح امروز چهارشنبه اول مارچ وارد پابتخت اندونزیا، پرجمعیت‌ترین کشور اسلامی جهان شد.

در این سفر هیأتی بالغ بر 1000 نفر وی را همراهی می‌کنند. سفر پادشاه عربستان سعودی به اندونزیا 12 روز طول خواهد کشید که 3 روز برای دیدار با مقامات اندونزیا و متباقی آن برای گذراندن تعطیلات در جزیره بالی خواهد بود.

تجهیزاتی به وزن 460 تن شامل موترهای مرسدس بنز لیموزین و زینه‌ برقی ویژه برای پیاده شدن پادشاه از هواپیما نیز به اندونزیا اعزام شده است. اکثر این لوازم به جزیره توریستی بالی اندونزیا انتقال داده شده است. قرار است ملک سلمان و هیأت همراه پس از انجام دیدارهای رسمی با مقامات اندونزیا برای گذراندن تعطیلات به این جزیره سفر کنند.

این نخستین سفر یک پادشاه سعودی به اندونزیا در 47 سال اخیر است.

پادشاه عربستان سعودی قرار است در این سفر آسیایی علاوه بر اندونزیا به مالزیا، برونئی، جاپان، چین، مالدیو و اردن سفر کند. اندونزیا نخستین مقصد سفر ملک سلمان است.

دولت اندونزیا نیز برای استقبال تدارک زیادی دید از جمله اینکه 60 هزار محصل را سازماندهی کرد تا در طول مسیر حرکت از میدان هوائی تا کاخ ریاست جمهوری اندونزیا در جاکارتا، در کنار جاده بایستند و برای ملک سلمان دست تکان دهند و از او استقبال کنند.

این نخستین سفر یک پادشاه سعودی به اندونزیا در 47 سال اخیر است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала