60% مناطق غربی موصل از چنگ داعش آزاد شده است

© AFP 2023 / Ahmad Al-Rubayeعراق
عراق - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دگروال یحیی رسول نماینده نیروهای واحد در موصل به آژانس اسپوتنیک گفت که 60% مناطق جنوبی موصل تحت کنترول نیروهای دولتی عراق قرار گرفته است.

 قوای مسلح عراق پیشرفت دارد، اما تعرض آنطوری که پلان بود، سریع پیش نمیرود که یکی از دلایل آن، تراکم زیاد مردم در مناطق آزاد شده میباشد که به نوبه خود با عث محدودیت استعمال سلاح ثقلیه میگردد.  با وصف تمام تدابیر احیاطی، در اثر انداخت های پراگنده تروریستها به طرف باشندگان محل، یک تعداد زیاد مردم محل مهاجر شده اند.

دگروال یحیی افزود: "ما مردم را می پذیریم و به اردوگاه های خاص پناهندگان انتقال و کمک های طبی و مواد غذائی را انجام میدهیم. باید سازمان های خیره بین المللی و سایر سازمانها در این قسمت مساعی خود را هماهنگ کنند و توسعه بدهند.

نیروهای کشف و استخبارات فعالیت البغدادی را تعقیب می نمایند و هر وقتی که محل موقعیت وی مشخص گردد، عاجل مورد حمله قرار خواهد گرفت.  اینکه ابوبکر در موصل هست یا خیر، نمیتوانم دقیق جواب بدهم. زیرا چنین اطلاعات محرم میباشد و در وقت ضرورت نشر خواهد شد.

پرابلم دیگر این است که تروریستها با مردم محل مخلوط شده اند تا از نیروهای امنیتی در امان باشند.. در این عرصه کشف و استخبارت کار میکند. تروریستها مجازات خواهند شد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала