تصاویر از شهر ویران شده حلب(ویدیو)

© Sputnik / Mikhail AlaeddinАгитационный бронетранспортер в районе гуманитарного коридора Алеппо в Сирии
Агитационный бронетранспортер в районе гуманитарного коридора Алеппо в Сирии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قبلاً این شهر مرکز صنعتی سوریه بشمار میرفت، اما با نفوذ تروریستها، شهر به ویرانه تبدل شد.

اسپوتنیک، ژورنالستان نظامی کانال تلویزونی "ستاره" توانستند وضع شهر حلب را از آسمان این شهر توسط دستگاه پرنده مجهز با کمره ثبت نمایند.

 در تصاویر معلوم می شود که فعالیت نظامیان روسیه در منطقه چقدر خطر است. با وصف که تروریستی در شهر حلب مستقر شده بودند، اما با آنهم دو ملیون نفر در حلب بودوباش داشت. حلب- شهر باستانی میباشد که 8000 سال عمر دارد و عمرش نسبت به  اهرام مصر دوبرابر زیادتر است.

حالا این منطقه ویران شده و مردم در نواحی جنگ زده زندگی نمی کنند. اینجا برق و آب هم نیست، زیرا تمام وسایط مضروروی آن در اثر زدو خوردها ویران و نابود شده است.

تروریستها برای اولین بار در سال 2014 داخل حلب شدند. آنها نواحی مختلف را اشغال کردند و از باشندگان محل به مثابه سپر زنده استفاده کردند.

حالا تروریستها منطقه را تخلیه کرده فرار نموده اند، اما باشندان آن تا ترمیم  کامل بلاک های شان نمی توانند دوباره به اپارتمان و خانه هایشان برگردند. زیرا ممکن دیوار ها و سقف های شکسته چپه شود. وحشتناکتر از همه این است که در این خاکروبه ها ممکن ماین، بمب ها و سایر مواد منفجره باقی مانده باشد، به همین علت غرض خنثی ساختن این مهمات سربازان ماین پال قطعه استحکام روسیه به حلب استخدام گردیده است که توسط پولیس نظامی روسیه محافظه میگردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала