داعشی ها: به ما خیانت شد، همه ما کشته میشویم

© REUTERS / REUTERS TVداعشی ها: به ما خیانت شد، همه ما کشته میشویم
داعشی ها: به ما خیانت شد، همه ما کشته میشویم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای ارتش پس از ورود به روستای «صلبا» در حومه شرقی حماه با دیوارنوشته‌های یکی از تروریست‌های داعشی روبه‌رو شدند. این داعشی نوشته بود: "همه ما کشته خواهیم شد، لعنت خدا بر التیناوی " یکی از قوماندان داعش در شمال سوریه" که فرار کرد و ما را تنها گذاشت".

منابع سوری از ادامه عملیات اردوی سوریه در محورهای مختلف از جمله عین‌ترما ــ جوبر، حومه حمص و حومه شرقی حماه و آزادی مناطق جدید از اشغال تروریست‌های تکفیری خبر دادند.

اسپوتنیک به نقل از تسنیم، عملیات اردو سوریه در محور «عین‌‌ترما ــ جوبر» در شرق مرکز همچنان ادامه دارد و قطعات توپچی و قوای هوایی سوریه، مواضع و استحکامات گروه‌های تروریستی فیلق الرحمن و جبهه النصره را هدف قرار می‌دهند.

خبر دیگر اینکه نیروهای پولیس روسیه در نزدیکی شهر «دوما» در پی توافق توقف درگیری‌ها در غوطه شرقی با میانجی‌گیری مصر مستقر شدند. همچنین ضرب‌الاجل دولت سوریه به باند فیلق الرحمن برای جدایی از جبهه النصره و پیوستن به توافق بدون پاسخگویی این باند پایان یافت. جبهه تروریستی النصره پیشنهاد خروج خود را از غوطه شرقی برای اینکه آتش‌بس شامل بخش میانی غوطه شود، رد کرد.

در شمال سوریه هم نیروهای اردو چندین نقطه و تپه استراتژیک در شرق شهرک «الصبوره» در حومه شرقی حماه را آزاد کردند و به آستانه روستای الدکیله رسیدند، درگیری‌های اردو با تروریست‌های داعشی در این محور ادامه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала