کلیموف: بستن کنسولگری روسیه در سان فرانسیسکو چشم سفیدی است

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Представитель от исполнительного органа государственной власти Пермского края Андрей Климов. Архивное фото
Представитель от исполнительного органа государственной власти Пермского края Андрей Климов. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بستن کنسولگری روسیه در سان فرانسیسکو، نیویورک و واشنگتن رفتار غیر قابل قبول است.

به گزارش اسپوتنیک، معاون رئیس کمیته شورای فدراسیون امور بین المللی روسیه اندری کلیموف گفت: «به نظر من، این اشتباه است که به آرامی به آن  نگاه کنیم، وانمود کنیم که هیچ اتفاقی نیفتاده است. ما دارای قوت، فرصت و افراد معقول برای اجرای مراحل متقابل هستیم.

به گفته این سناتور، با این اقدامات مقامات امریکایی "همه کارهای ممکن و غیرممکن" را انجام می دهند تا روابط روسیه و ایالات متحده امریکا  که با آن هم در سطح خوب نیستند را خراب کنند.

کلیموف گفت: "این کاملا یک حرکت غیر دوستانه است. 

پیش ازین گزارش شد که ایالات متحده امریکا تا تاریخ دوم سپتمبر خواهان مسدود نمودن کونسلگری روسیه در سانفرانسیکوی امریکا شد.

قابل یادآوریست که وزیر امور خارجه روسیه سرگئی لاوروف در گفتگو با وزیر امور خارجه آمریکا، رکس تیلرسن، از تشدید تنش در روابط دوجانبه میان روسیه و ایالات متحده امریکا ابراز تاسف کرد.
تیلرسن برای اطلاع دادن درباره محدودیت های اضافی در فعالیت های نمایندگی های دیپلماتیک روسیه در ایالات متحده با وزارت خارجه روسیه در تماس شد.
لاوروف به نوبه خود وعده داد که پس از بررسی اقدامات جدید اعلام شده ایالات متحده، واکنش مسکو را اعلام خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала