نصرالله، اگر نتانیاهو جنگ را آغاز کند، امکان ترک فلسطین اشغالی را نخواهد داشت

© AFP 2023 / Stringerنصرالله، اگر نتانیاهو جنگ را آغاز کند، امکان ترک فلسطین اشغالی را نخواهد داشت
نصرالله، اگر نتانیاهو جنگ را آغاز کند، امکان ترک فلسطین اشغالی را نخواهد داشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نصرالله خطاب به آنها گفت: من به اسرائیلی ها می گویم که ما به عنوان مقاومت از آغاز گفته ایم که نبرد ما با متجاوزین صهیونیست اشغالگر است و نه با یهودیان به عنوان پیروان یک دین آسمانی.

اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سید حسن نصراالله منشی عمومی حزب الله لبنان گفت: رژیم صهیونیستی در تهدید لبنان تردید به خرج نمی دهد. این رژیم به تجاوزگری خود در سوریه به بهانه جلوگیری از رسیدن توانمندی های نظامی جدید به مقاومت ادامه می دهد. رژیم صهیونیستی به نقض حاکمیت لبنان نیز ادامه می دهد و برای سوق دادن منطقه به جنگ تحت هر بهانه ای تلاش می کند.

منشی عمومی حزب الله گفت: جنبش صهیونیسم از یهودیان برای ایجاد طرح خود در فلسطین بهره برداری کرد. آنها هیزیم جنگ امریکا علیه ملت های عربی در این منطقه هستند. کابینه نتانیاهو شما را به ویرانی سوق می دهد، زیرا او تنها بدنبال جنگ و ویرانی است. این کابینه تلاش می کند که منطقه را به طرف جنگ جدیدی سوق بدهد. این جنگ به زیان شما خواهد بود و شما هزینه گزافی خواهد پرداخت.

وی افزود: نتانیاهو با جنگ لفظی و پیش دستانه، منطقه را به سمت جنگ علیه لبنان و سوریه سوق می دهد. اما نتانیاهو و کابینه او ارزیابی درستی از نتایج چنین جنگی ندارند و تصویر درستی نیز ندارد که اگر حماقت کنند و جنگ را آغاز کنند، چه چیزی در انتظار آنها خواهد بود.

وی تصریح کرد: امروز از همه یهودیان غیرصهیونیست می خواهم که حساب خود را از صهیونیست ها — که خود را به هلاک حتمی سوق می دهند- جدا کنند. از آنها می خواهم که اراضی فلسطین را ترک کرده و به کشورهایی که از آنجا آمدند، بازگردند. اگر نتانیاهو جنگ را در این منطقه به راه بیاندازد، شما حتی زمانی برای ترک فلسطین نخواهید داشت.

کابینه دشمن صهیونیست باید بداند که زمان تغییر کرده است. به اسرائیلی ها می گویم، شما می دانید که آنچه سران شما درباره یکسره کردن نبرد آینده می گوید، توهم و دروغ است، لذا به سران احمق خود اجازه ندهید که شما را به سوی ماجراجویی سوق دهند که شاید پایانی بر همه چیز باشد.

سید حسن نصرالله گفت: اگر ترامپ و نتانیاهو منطقه را به جنگ جدیدی سوق دهند، این امر به زیان یهودیان خواهد بود.

منشی عمومی حزب الله افزود: کابینه نتانیاهو نمی داند، اگر جنگ آغاز شود، چطور پایان خواهد یافت.‎

بناً، می توانم بگویم،  در صورت آغاز جنگ، نتانیاهو امکان ترک فلسطین اشغالی را نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала