احتمال پیوستن کرزی و نبیل به ائتلاف ملی نجات افغانستان

© Sputnik / JAKاحتمال پیوستن کرزی و نبیل به ائتلاف ملی نجات افغانستان
احتمال پیوستن کرزی و نبیل به ائتلاف ملی نجات افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی جنبش ملی می‌گوید که گفتگوها با حامد کرزی و رحمت الله نبیل و برخی دیگر از رهبران سیاسی کشور برای پیوستن به ائتلاف ملی نجات افغانستان نهایی شده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانانیوز، بشیر احمد ته ینج، سخنگوی جنبش ملی می گوید رایزنی ها ادامه دارد تا جریان ها و افراد سیاسی اثر گذار کشور مانند حامد کرزی در این ائتلاف حضور یابند.

آقای ته ینج در این مورد گفته است: "در این ائتلاف که قرار است در هفته آینده اعلام حضور کند، بسیاری از مقامات بلند حکومتی شامل خواهند بود که ما گفتگوها را با حامد کرزی و رحمت الله نبیل نهایی ساختیم و امکان میرود که آنها نیز در این ائتلاف شامل باشند".

منابع ایتلاف نجات: امریکا، غنی را مجبور به بهبود روابط با دوستم ساخت - اسپوتنیک افغانستان
منابع ایتلاف نجات: امریکا، غنی را مجبور به بهبود روابط با دوستم ساخت

قرار است این ائتلاف در هفته آینده اعلام موجودیت کند، اما تا کنون حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین افغانستان درمورد پیوستن به این ائتلاف، ابراز نظر نکرده است.

در حال حاضر، عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری، محمد محقق معاون دوم ریاست اجرایی، عطا محمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی و شماری از چهره های سیاسی و جهادی از جنوب و شرق افغانستان در این ائتلاف حضور دارند.

روز گذشته عطا محمد نور در مراسم ویژه به مناسبت بازگشت جنرال دوستم پس از بیشتر از یک سال به کشور اعلام کرد که ائتلاف ملی نجات افغانستان تا آخر این هفته اعلام موجودیت خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала