سرنوشت تیم انتخاباتی اتمر اعلام شد

© Photo / Mohammad Haneef Atmar FBتیم انتخاباتی صلح و اعتدال به رهبری حنیف اتمر
تیم انتخاباتی صلح و اعتدال به رهبری حنیف اتمر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم انتخاباتی صلح و اعتدال با نشر یک اعلامیه تصمیم نهایی این تیم درمورد انتخابات ریاست جمهوری، را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم انتخاباتی صلح و اعتدال به رهبری محمد حنیف اتمر، نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان با نشر یک اعلامیه از توقف و تعلیق کمپاین‌های انتخاباتی این تیم خبر داده است.

براساس اعلامیه تیم صلح و اعتدال، عدم شفافیت، ناامنی‌ها و نامعلوم ماندن سرنوشت پروسه صلح در افغانستان از دلایلی است منجر به اتخاذ این تصمیم شده است.

این در حالی است که پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر ایجاد اختلاف نظر میان عطا محمد نور و محمد حنیف اتمر، رئيس تکت انتخاباتی صلح و اعتدال، نشر شده بود که سخنگوی این تکت آن‌ها را رد کرد.

 اختلاف در دسته انتخاباتی آقای اتمر زمانی رسانه یی شد که این تیم نتوانست روز دوشبنه هفته گذشته بدل اختلاف ها پیکارهای انتخاباتی خویش را آغاز کند و تاکنون نیز آغاز نکرده است.

اما، قادر شاه، سخن‌گوی دستۀ انتخاباتی محمد حنیف اتمر از ادامۀ گفت‌وگوها برای حل این اختلاف‌ها سخن می‌زند: "جزئیاتی را که رسانه‌ها شریک می‌سازند، حقیقت ندارد. در داخل تیم، روی تفاوت دیدگاه‌ها گفت‌وگوها جریان دارد و توقع می‌رود که این گفت‌وگوها به نتیجه برسد.این گونه گفت‌وگوها بر کمپاین بیرونی ما تأثیر ندارد".

در همین حال، حزب حرکت آزادی به رهبری سید محمد علی جاوید در اعلامیه گفته است که دیگر نمی خواهد با دسته انتخاباتی محمد حنیف اتمر باشد.

به این حزب گفته است که بن بست پیش آمده در دسته انتخاباتی آقای اتمر، اعتبار این دسته انتخاباتی در بین مردم صدمه زده است و از همین رو این حزب تصمیم گرفته از این دسته انتخاباتی جدا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала