استخبارات روسیه چهار حمله تروریستی را خنثی نموده است

© Sputnik / Sergey Guneevنیکولای پاتروشف، رئیس شورای امنیت روسیه
نیکولای پاتروشف، رئیس شورای امنیت روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاتروشف: نیروهای خاص روسیه در سال 2019 از چهار حمله در شهرهای مرکزی جلوگیری نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، نیکولای پاتروشف ، رئیس شورای امنیت روسیه، در جلسه 2019 درمورد مسائل امنیتی در منطقه فدرال مرکزی گفت: نیروهای خاص روسیه در سال 2019 مانع از چهار حمله در شهرهای بزرگ ولسوالی مرکزی شدند.

پاتروشف: افغانستان منبع اصلی تروریسم در فضای سازمان شانگهای است - اسپوتنیک افغانستان
پاتروشف: افغانستان منبع اصلی تروریسم در ساحه سازمان شانگهای است

وی توضیح داد که ما در مورد شهر های توله، ولادیمیر ، تامبوف و وروونژ صحبت می کنیم.علاوه بر این ، پاتروشف افزود: از جنایات تروریستی دیگر نیز جلوگیری گردیده است.

رئیس شورای امنیت روسیه خاطرنشان کرد: از جنوری تا سپتامبر ، 152 نفر درگیر در فعالیت های تروریستی در حوزه مرکزی روسیه بازداشت شده اند.

پاتروشف با اشاره به امنیت در محلات تجمع گسترده مردم گفت: در حوزه مرکزی فدرالی 11 درصد چنین محلات هنوز برای محافظت از تروریزم بررسی نشده اند و 22 درصد از آنها اسناد امنیتی را دریافت نکرده اند.

رئیس شورای امنیت بر والیان خاطرنشان کرد که کنترول کافی نیست و از مقامات فدرال و محلی خواست تا برای محافظت از امکان آسیب پذیر، پول جمع آوری نمایند تا همه این تاسیسات از حملات تروریستی در امان باشد.

پاتروشف به ویژه توجه كرد كه در مناطق ولادیمیر و ریزان تقریباً 300 مؤسسه آموزشی محافظت نمی شوند و اهداف آسان برای تروریست ها هنوز هم  وجود دارد.

علاوه بر این ، به گفته وی، در برخی از تأسیسات اجتماعی مناطق وروونژ، کاستروما، لیپتسک، اسمولنسک، تور، توله و یاروسلاو 'سطح آموزش پرسونل برای اقدامات در صورت حمله تروریستی پائین است'.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала