مکرون پیشنهاد پوتین را نپذیرفت

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и президент Франции Эммануэль Макрон во время встречи в резиденции президента Франции "Форт Брегансон"
Президент РФ Владимир Путин и президент Франции Эммануэль Макрон во время встречи в резиденции президента Франции Форт Брегансон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانسه پیشنهاد روسیه مبنی برمتوقف نمودن راکت های برد متوسط و کوتاه را رد نمود.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور فرانسه، امانوئل مکرون گفته است که پاریس پیشنهاد روسیه در مورد متوقف نمودن استقرار راکت های با برد متوسط ​​و کوتاه در اروپا را نپذیرفته است.

مکرون در باره رویای پوتین - اسپوتنیک افغانستان
مکرون در باره رویای پوتین

مکرون در یک کنفرانس مطبوعاتی با سرمنشی ناتو، یونس استولتنبرگ ، که در توییتر از Champs Elysees پخش شد ، گفت: 'ما پیشنهاد روسیه در مورد متوقف نمودن و استقرار راکت ها نپذیرفتیم. اما به مثابه اساس برای بررسی پذیرفتیم.در ختم ماه سپتامبر ولادیمیر پوتین به رهبران مهم کشورهای اروپا و آسیا نامه در ارتباط راکت های با برد کوتاه و متوسط فرستاد.

ناتو رسیدن نامه را تائید کرد، اما گفت که این پیشهاد قابل اعتماد نیست.

روزنامه Frankfurter Allgemeine خبر داد که مکرون به نامه پوتین جواب  داده گفته است که باید دقیق بررسی و مطالعه گردد. این خبر را کرملین نیز تائید نموده است.پیش از این ، مکرون در مصاحبه با مجله اکونومیست گفته بود: 'ناتو هماهنگی کامل خود را در اتحادیه از دست داده است که می توان آن را «مرگ مغزی» توصیف کرد.

قرارداد حذف راکتهای برد متوسط و کوتاه  بین روسیه و امریکا در تاریخ 2 آگوست منقضی شد. آغازگر واشنگتن بود که مسکو را به عدم رعایت توافق نامه متهم کرد و در زمستان از خروج یک جانبه از توافقنامه خبر داد. در روسیه ، تمام اتهامات رد شده و ضدحمله ها انجام می شود. کارشناسان از مسابقه جدید تسلیحاتی می ترسند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала