آمادگی به برگزاری مراسم تحلیف برای ترامپ

© REUTERS / Cheriss Mayآمادگی به برگزاری مراسم تحلیف برای ترامپ
آمادگی به برگزاری مراسم تحلیف برای ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حامیان دونالد ترامپ در ایالت متحده در نظر دارند مراسم تحلیف موازی را برای رئیس جمهور فعلی آمریکا برگزار کنند.

به گزارش اسپوتنیک، حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده تصمیم گرفتند "مراسم تحلیف شخصی" را برای رهبر آمریکا ترتیب دهند.  جمهوری خواهان اقدامات لازم را برای برگزاری این مراسم در فیس بوک انجام داده‌اند.

افزایش نگرانی‌ها در کاخ سفید درباره تلاش ترامپ برای تغییر نتیجه انتخابات - اسپوتنیک افغانستان
افزایش نگرانی‌ها در کاخ سفید درباره تلاش ترامپ برای تغییر نتیجه انتخابات

برنامه "دومین مراسم تحلیف دونالد ترامپ" قرار است در تاریخ 20 جنوری به صورت آنلاین برگزار شود. بیش از 325 هزار نفر اعلام کردند که علاقه مند به شرکت در این رویداد هستند ، 60 هزار نفر دیگر نیز گفته اند که حتما در این مراسم شرکت خواهند کرد.

این نشست مورد توجه شبکه اجتماعی فیس بوک قرار گرفته و خاطر نشان کرده که طبق نتایج انتخابات گذشته ، جو بایدن چهل و چهارمین رئیس جمهور منتخب ایالات متحده است.

پیش از این ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با نظریه ایجاد ویروس کرونا برای پیروزی جو بایدن دموکرات در انتخابات موافقت کرد.

 وی یک نوار ویدئویی را که چنین نظریه ای را مطرح می‌کند، بار دیگر حساب خود در توییتر منتشر کرد. این نوار ویدیویی "چگونه یک انتخابات را بدزدیم" نامیده شده و توسط یک کاربر ناشناس ارسال شده است .

یادآوری می‌کنیم که انتخابات ریاست ‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار شد. برآوردهای رسانه‌های آمریکا حاکی است جو بایدن با کسب 306 رأی الکترال در این انتخابات پیروز شده است. ترامپ 232 رأی الکترال به دست آورد اما ترامپ تاکنون از پذیرفتن شکست در انتخابات امتناع ورزیده و بارها تأکید کرده است که بایدن با تقلب بعنوان پیروز این فرایند معرفی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала