سیاست های بایدن خطر آغاز جنگ سرد را بوجود آورده است

© REUTERS / Jonathan Ernstسیاست های بایدن خطر آغاز جنگ سرد را بوجود آورده است
سیاست های بایدن خطر آغاز جنگ سرد را بوجود آورده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2021
عضو شوید
عضو مجلس سنای روسیه گفته است که سیاست های جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا و دولت وی خطر آغاز جنگ سرد بین روسیه و آمریکا را بوجود آورده است.

به گزارش اسپوتنیک، الکسی پوشکوف، عضو مجلس سنای روسیه گفت: "بلی، خطر آغاز جنگ سرد وجود دارد، در صورتیکه بایدن این واقعیت از یاد ببرد که واشنگتن توانایی غلبه بر مسکو را ندارد، جنگ سرد جدید شروع خواهد شد."

سفیر روسیه در امریکا برای مشاوره رهسپار مسکو شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
سفیر روسیه در امریکا برای مشاوره رهسپار مسکو شد

وی افزود که امریکا باید این واقعیت را قبول کنند. امریکا همچنین باید به سوی دستیابی به تفاهم متقابل حرکت کند.
این مقام ارشد شورای فدراسیون پیشتر گفته بود که اظهارات بایدن علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه برای منسجم کردن ائتلاف ضدروسیه هدف گیری شده است.
این درحالیست که جو بایدن رئیس جمهوری امریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی ادعا کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تاوان دخالت در انتخابات های آمریکا را خواهد پرداخت اما از بیان جزییات آن خودداری کرد.
آقای بایدن در پاسخ به این سوالِ جورج استفانوپولوس که پرسید آیا با شناختی که از ولادیمیر پوتین دارید، فکر می‌کنید او یک قاتل است؟؛ ضمن تایید با حرکت رو به جلو و پایین سرش، گفت: «همینطور فکر می‌کنم».
رئیس‌جمهور پوتین در واکنش به این اظهارات رئیس جمهور آمریکا برای وی آرزوی سلامتی کرد و یادآور شد که وقتی ما انسان ها و کشورهای دیگر را ارزیابی و قضاوت می‌کنیم، به مثابه آن است که در آینه می نگریم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала