حماس آماده‌گی جنگ را دارد

© Sputnik / Andrey Stenin /  مراجعه به بانک تصاویر حماس
حماس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
یکی از رهبران حماس با اعلام اینکه اسرائیل باید نواقص خود را در قدس متوقف و خسارات‌ ناشی از حملاتش به نوار غزه را پس از آتش بس جبران کند، هشدار داد، آماده‌گی نبرد را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، عضو دفتر سیاسی حماس عزت الرشق در آستانه آتش بس بین مقاومت فلسطین و اسرائیل گفت: درست است که امروز جنگ متوقف می‌شود، اما نتانیاهو و سراسر جهان بدانند که آماده جنگ هستیم و ما قابلیت‌های مقاومت را تقویت می‌کنیم .

شرط حماس برای پذیرش آتش بس با اسرائیل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
شرط حماس برای پذیرش آتش بس با اسرائیل

وی افزود، خواسته های حماس شامل حفاظت از مسجدالاقصی و توقف اخراج فلسطینی‌ها از مناطق خود در قدس شرقی می‌شود و این مساله خط سرخ ما است.

الرشق گفت، پس از نبرد شمشیر قدس، ملت فلسطین دور مقاومت جمع شده‌اند و می‌دانند، این مقاومت است که سرزمین آنها را آزاد و از مقدسات شان حفاظت می‌کند.

باید تذکر داد که حسام بدران، عضو دفتر سیاسی حماس طی مصاحبه اظهار داشت که جنبش حماس از نقش روسیه به دلیل تلاش هایش برای جلوگیری از تشدید نوار غزه بسیار قدردانی می کند.

 بدران گفت: " مواضع چین و روسیه در مورد مسئله فلسطین و در مورد حقوق مردم ما منصفانه تر است. ما در حماس از نقش روسیه که تلاش برای متوقف کردن تجاوزات اسرائیل را با همکاری منطقوی و عربی انجام داده است، کشورها و نیروهایی که حمایت سیاسی و دیپلماتیک خود را ارائه کردند، به ویژه برادران ما در ترکیه، قطر و مصر بسیار قدردانی می کنیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала