Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار در آستانه رسوایی و از دست دادن کوپا

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar, futbolista brasileño
Neymar, futbolista brasileño - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون فدراسیون فوتبال برازیل ادعا کرده است، ویدیویی علیه نیمار وجود دارد که سند محکمی براثبات تجاوز جنسی وی می‌تواند باشد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که نیمار ستاره تیم ملی فوتبال برازیل و باشگاه پاری سنت جرمن فرانسه متهم به تجاوز جنسی به یک خانم در هوتل پنج ستاره سافتل در پاریس شد، این بازیکن برای آن که بتواند قضیه را به نفع خودش تمام کند دست به افشا گری زد و ویدیو و عکس‌هایی را از آن خانم منتشر ساخت که این کار نیز در برازیل جرم شمرده می‌شود و حتی سبب، پنج سال زندانی شدن نیمار خواهد گردید.

اتهام تجاوز جنسی به نیمار و واکنش فوتبالیست برازیلی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اتهام تجاوز جنسی به نیمار و واکنش فوتبالیست برازیلی

حالا فرانسیسکو نوولوتو، معاون فدراسیون فوتبال برازیل امروز خبر داد که ویدیوی دومی وجود دارد که محتوای آن می‌تواند کار را برای نیمار خیلی دشوار سازد و این وضعیت باعث غیبت نیمار در کوپا امریکا خواهد شد.

فرانسیسکو به خبرنگاران گفت: «نیمار وضعیت روحی مناسب ندارد و رسانه‌های برازیل این قضیه را دنبال می‌کنند و این کار بیشتر به وضعیت روحی او صدمه می‌زند و بهتر نیمار در کوپا حضور پیدا نکند. البته این نظر شخصی من است».

هر چند پولیس در مورد هویت خانم شاکی چیزی نگفته است، اما؛ رسانه ها از «نایلا تیرنداده» مودل 26 ساله‌ی برازیلی نامبرده اند.

حضور و یا عدم حضور نیمار بستگی به آمادگی روحی و جسمانی وی دارد در حالیکه پس از مصدومیت، وضعیت جسمانی او خوب گزارش شده، اما به‌نظر می‌رسد وضعیت روحی نا مناسب نیمار تیته سرمربی تیم ملی فوتبال برازیل را نگران کرده است.

این در حالیست که تیم ملی فوتبال برازیل بامداد فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف قطر می‌رود و هفته آینده نیز در نخستین دیدارش در رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی به عنوان میزبان رقابت ها به جدال بولیویا خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала