Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد فرجام خواهی نیمار از سوی یوفا

© AP Photo / Leo Correaرد فرجام خواهی نیمار از سوی یوفا
رد فرجام خواهی نیمار از سوی یوفا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته انضباطی فیفا نیمار جونیور بازیکن باشگاه پاریسن جرمن را که سه جلسه از همراهی این تیم در لیگ قهرمانان فصل آینده اروپا محروم کرده بود، فرجام خواهی ‌اش را هم رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ فصل گذشته و در پی حذف باشگاه پاریسن جرمن از لیگ قهرمانان اروپا، نیمار بازیکن این تیم در صفحه انستاگرامش پست جنجالی گذاشت که در آن به داوری بازی به شدت انتقاد کرده بود.

FC Barcelona football star Neymar answers questions during a press conference to announce new sponsorship with Japanese internet retailer Rakuten in Tokyo on July 13, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار: نمی‌خواهم برای پاریس بازی کنم؛ می‌خواهم به خانه‌ام برگردم

نیمار در پست اعتراضی‌اش به پنالتی اعلام شده، پس از برخورد توپ به دست هم تیمی‌اش (کیمبمپه) که خطای پنالتی به سود منچستر یونایتد اعلام شد، نوشت:ِ«جای خجالت است. چهار داور را انتخاب کردند که هیچ چیز از فوتبال نمی دانند. دستانش را کجا می‌گذاشت؟ پنالتی نبود.» آن پنالتی گول شد و پاریسن جرمن از لیگ قهرمان اروپا حذف شد.

پس از آن دیدار کمیته انضباطی یوفا نیمار را سه جلسه محروم کرد. باشگاه پاریسن جرمن برای اینکه این محرومیت را کاهش دهد، درخواست فرجام خواهی کرد که از سوی یوفا رد شد.

نیمار که مصدوم است و حاشیه‌های زیادی دارد این خبر هم به جنجال های او فزود.

این در حالیست که اخیراً شایعه بازگشت نیمار به بارسلونا دوباره قوت گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала