Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوپا آمریکا 2019/ عزم لاسلسته برای قهرمانی

© Sputnik / Nina Zotina /  مراجعه به بانک تصاویر کوپا آمریکا 2019/ عزم لاسلسته برای قهرمانی
کوپا آمریکا 2019/ عزم لاسلسته برای قهرمانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ادامه برگزاری رقابت های قهرمانی فوتبال کوپا آمریکا، تیم ملی فوتبال چیلی مدافع عنوان قهرمانی برابر اروگوئه تن به شکست تلخ داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بامداد امروز بازی های کوپا آمریکا 2019 با انجام دو دیدار ادامه یافت که در مهم ترین دیدار تیم ملی چیلی مدافع عنوان قهرمانی از گروه سوم مسابقات در ورزشگاه ماراکانا (شهر ریو دو ژانیرو —برزیل) به مصاف اروگوئه رفت ودر نهایت تن به شکست تلخ داد.

این بازی با قضاوت رافائل کلاوس (برزیل) در حالی برگزار شد، که دو تیم پیش از این در بازی های شان مقابل اکوادور به پیروزی رسیده بودند، اما توقف اروگوئه مقابل نماینده آسیا و برتری مدافع عنوان قهرمانی برابر جاپان، باعث شده بود تا پیش از این بازی، چیلی دست بالا در حدول داشت و صدر نشین گروه بود. در این شرایط، اروگوئه برای عبور از مقابه با کلمبیا تنها تیم 9 امتیازی این جام، به برتری در بازی بامداد امروز نیاز داشت و در نهایت به این امر دست یافت.

در این دیدار که نیمه اول بدون گل سپری شد، در نیمه دوم و در دقیقه 82، ادینسون کاوانی ستاره لاسلسته به زیبایی دروازه حریف را گشود تا ضمن پیروزی، این تیم به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود نماید و حریف پرو در بازی روز شنبه شود اما یاران الکسیس با شکست امروز حریف کلمبیا شدند.

در دیگر بازی از این مسابقات، جاپان در مصاف با اکوادور به میدان رفت و در نهایت تن به تساوی 1-1 داد تا به عنوان دومین نماینده آسیایی با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به پرو و پاراگوئه از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز مانده و حذف شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала