Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا: ویکتور لیندلوف می‌تواند جایگزین دی‌لیخت شود

© AP Photo / Manu FernandezSpanish La Liga soccer match between Barcelona and Las Palmas is played at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, Oct. 1, 2017. Barcelona's Spanish league game against Las Palmas is played without fans amid the controversial referendum on Catalonia's independence.
Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Las Palmas is played at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, Oct. 1, 2017. Barcelona's Spanish league game against Las Palmas is played without fans amid the controversial referendum on Catalonia's independence. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه دیلی‌میل ادعا کرده است که اگر بارسلونا با ماتیاس دی‌لیخت به توافق نرسد، این باشگاه ویکتور لیندلوف، مدافع منچستریونایتد را جایگزین دی‌لیخت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه بارسلونا در روزهای اخیر تلاش‌های بسیاری برای جذب ماتیاس دی‌لیخت مدافع و کاپیتان آژاکس دارد. مسوولان در باشگاه بارسلونا به این باورند که اگر تلاش‌های آنان برای انتقال این دی‌لیخت بی‌نتیجه بماند، ویکتورلیندلوف را گزینه دوم شان عنوان کرده اند.

غیررسمی؛ دی لیخت پاریسی شد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
غیررسمی؛ دی لیخت پاریسی شد

این روزنامه در بخش دیگر از مطلب خود در این باره می‌گوید، اگر دی‌لیخت به جای بارسلونا یوونتوس را انتخاب کند، بارسلونا لیندلوف را به عنوان نخستین هدف خود دنبال می‌کند و او را به ترکیب فعلی بارسلونا جا خواهد داد.

بر اساس این گزارش، باشگاه یونایتد نمی‌خواهد که این مدافع خودش را از دست دهد و برای ماندن او به یونایتد، با بارسلونا مبارزه خواهد کرد. لیندلوف سوئدی بعد از درخشش در خط دفاعی یونایتد به یکی از بازیکنان محبوب نزد هواداران شیاطین سرخ تبدیل شده و بسیاری از یونایتدی‌ها او را بهترین مدافع فصل گذشته تیم‌شان می‌دانند.

لیندلوف که در فصل پیشن عملکرد خوبی داشته است و توانسته است از باثبات‌ترین مدافعان یونایتد باشد.  

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала