Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

د لیخت: اولین پیراهن من، لباس رونالدو در منچستر بود

© AP Photo / Martin Meissnerد لیخت: اولین پیراهن من، لباس رونالدو در منچستر بود
د لیخت: اولین پیراهن من، لباس رونالدو در منچستر بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماتیاس د لیخت ستاره جوان خط دفاعی آژاکس در تازه ترین صحبت هایش گفته است که در کودکی همیشه می‌خواست، همچون کریستیانو رونالدو باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بعد از دیدار دو تیم ملی هالند و پرتگال در فینال لیگ ملت های اروپا که با قهرمانی سلسائو به پایان رسید، کاپیتان پرتگالی ها مدافع هالندی خواست تا به یوونتوس بپیوندد که حتی او را متعجب ساخت اما حالا د لیخت در آستانه این انتقال قرار دارد.

کاپیتان 19 ساله آژاکس در جدیدترین مصاحبه اش با وب سایتVI هالند در این باره گفته است: اخیرا با دوستان قدیم فوتبالی‌ام در مراسمی که آدیداس ترتیب داده بود، شام خوردیم. ما دوستان دوران کودکی بودیم که دوباره کنار یکدیگر جمع شدیم. ما به این نتیجه رسیدیم که وقتی در کنار یکدیگر در باغ، فوتبال بازی می‌کردیم، من همیشه می‌خواستم کریستیانو رونالدو باشم!

A post shared by Matthijs de Ligt (@mdeligt_) on Apr 11, 2019 at 12:45am PDT

او در ادامه افزود: این مسئله به خصوص برای وقتی بود که رونالدو در منچستریونایتد بازی می‌کرد. اولین پیراهن فوتبالی من، پیراهن کریستیانو رونالدو در آن تیم بود. آن مراسم شام دقیقا بعد دیدار برابر یوونتوس برگزار شد که پیش‌تر برابر همان رونالدو در نبردها جنگیده بودم. مسئله‌ای مثل این موضوع همیشه خاص می‌ماند.

د لیخت در حالی چنین می گوید که او پیش از این در کودکی با پیراهن بارسلونا نیز عکس گرفته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала