Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پپ: به زودی به بارسا بر میگردم

© REUTERS / Fabian Bimmerپپ: به زودی به بارسا بر میگردم
پپ: به زودی به بارسا بر میگردم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از علاقه اش به بازگشت به کمپ نو صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی انگلستان که از 2008 تا 2012 هدایت بارسلونا را برعهده داشت و با این تیم به بهترین شکل ممکن موفق به فتح چندین جام در اسپانیا و اروپا گردید.

پپ در حالی که می گوید هرگز دوست ندارد رییس باشگاه شود ولی از آمدن دوباره اش روزی به بارسلونا، سخن می زند.

او در فصل 09-2008 با کالاتن ها موفق به ثبت شش گانه گردید و در سال های 2009 و 2011 این تیم را به قهرمانی در اروپا رساند اما در 2012 از این تیم جدا شد و ابتدا راهی آلمان (بایرن مونیخ) و سپس راهی انگلستان (منچسترسیتی) گردید و دومین فصل خود را نیز با این تیم با چند جام سپری کرده است.

همیشه خبرهایی مبنی بر برگشت او به بارسلونا سرخط رسانه ها بوده است اما او مدعی شده است که در صورت برگشت، هدایت تیم های پایه ای این باشگاه را به عهده خواهد گرفت.

او روز قبل به بارسلونا برای شرکت در یک برنامه رفته بود و با خبرنگاران در پاسخ به بازگشتش گفت: "دیر یا زود به بارسلونا بر می گردم ولی نه به عنوان رئیس باشگاه. من هیچ شناخت و آگاهی از شیوه مدیریت باشگاه ندارم و برای این کار باید آمادگی و علم کامل داشت که من ندارم."

او در ادامه افزود: "همیشه سعی کرده ام یک مربی خوب باشم و در این یک دهه نیز شرایط خوبی را در مربیگری تجربه کرده ام. به بارسلونا برای زندگی بر می گردم. دیر یا زود این این اتفاق خواهد افتاد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала