Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی تیم ملی برازیل: مسی ستاره توقف‌ناپذیر است

© REUTERS / Matthew ChildsSoccer Football - World Cup - Group D - Argentina vs Croatia - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 21, 2018 Argentina's Lionel Messi looks dejected after the match
Soccer Football - World Cup - Group D - Argentina vs Croatia - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 21, 2018 Argentina's Lionel Messi looks dejected after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم ملی برازیل گفته است که مسی ستاره فوق‌العاده آرژانتین است و از کار انداختن او کاری‌ست دشوار.

به گزارش اسپوتنیک ورزش؛ سرمربی تیم ملی برازیل گفته است که مسی ستاره بزرگ است و هیچ کسی توانایی بیرون کردن او را از جریان بازی ندارد. تیته در آغاز دیدار تیم آرژانیتن و برازیل در رقابت‌های نیمه‌نهایی کوپا امریکا که از او به عنوان فاینل زودرس این رقابت‌ها یاد می‌شود، گفته است که مسی  یک ستاره  فوق‌العاده و توقف‌ناپذیر است.

سیلوا: مسی نقطه ضعف آرژانتین است - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سیلوا: مسی نقطه ضعف آرژانتین است

در حالیکه از مسی در رقابت‌های کوپا امریکا انتظار بیش از حد وجود داشت، اما او درخشش چندانی در این رقابت‌ها نداشته است. اما آرژانیتن با حضور این ستاره توانست به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کند و شب گذشته در نخستین مسابقه نیمه‌نهایی برابر برازیل ،تیمش را به صعود کشاند.

سر مربی تیم ملی برازیل در ادامه صحبت‌هایش اقزود: "ما فقط درباره ستاره‌های آرژانتین صحبت نمی‌کنیم. آنها از نظر تیمی هم پیشرفت کرده‌اند. وقتی تیم پیشرفت می‌کند بازیکن‌ها و تک‌ستاره‌ها هم با آن پیشرفت می‌کنند. کسی نمی‌تواند مسی را از کار بندازد و از جریان بازی خارج کند، نه اصلاً. ولی می‌شود سرعت او را گرفت و از اثرگذاری‌اش کم کرد. ولی نمی‌تواند تاثیر او در بازی را به صفر رساند".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала