Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام، آرسنال و لیورپول خواهان ستاره جوان رئال مادرید هستند

© AFP 2023 / Philippe Desmazesتاتنهام، آرسنال و لیورپول خواهان ستاره جوان رئال مادرید هستند
تاتنهام، آرسنال و لیورپول خواهان ستاره جوان رئال مادرید هستند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از درخشش دنی سبایوس در ترکیب تیم ملی زیر21سال اسپانیا باشگاه‌های انگلیسی به این ستاره جوان رئال مادرید علاقه مند شده اند وخواهان به خدمت گرفتن او هستند.

به گزارش اسپوتنیک؛ آینده دنی سبایوس به نظر می رسد دور از رئال مادرید خواهد بود با وجود عملکرد قابل ملاحظه این بازیکن در مسابقات قهرمانی زیر21 سال اروپا، زیدان علاقه‌ی برای حفظ این بازیکن ندارد و خواهان جدایی او از این باشگاه می‌باشد.

بازیکن جوان رئال مادرید مورد توجه آرسنال و تاتنهام - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بازیکن جوان رئال مادرید مورد توجه آرسنال و تاتنهام

امروز مارکا در گزارشی از علاقه باشگاه های انگلیسی به این بازیکن خبر داد که خواهان به خدمت گرفتن این هافبک جوان اسپانیایی هستند.

در حالی‌که این بازیکن مورد علاقه باشگاه‌های آلمانی و ایتالیایی قرارداد به نظر می‌رسد؛ این بازیکن به فوتبالش در انگلیس ادامه خواهد داد و از تاتنهام منحیث مقصد احتمالی او یاد می‌شود و این باشگاه شدیدا علاقه مند جذب این بازیکن است.

با توجه به روابط خوب باشگاه‌های تاتنهام و رئال مادرید و علاقه رئال به اریکسن ممکن است این بازیکن که به زوی 23 ساله می‌شود در ها را برای آمدن اریکسن بازکند و خود راهی این باشگاه شود.

دیگر باشگاه انگلیسی آرسنال است که به سبایوس علاقه دارد و امری مربی اسپانیایی این تیم سبک بازی او را مناسب توپچی‌ها می‌داند.

تیم سومی لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا است که به این بازیکن علاقه مند است و می‌خواهد این بازیکن را جذب کند، یورگن کلوپ باور دارد که آنچه نبی کیتا نتوانست در فصل گذشته انجام دهد، سبایوس می‌تواند به خوبی انجام دهد و در خط میانی به تیم کمک کند.

تا حال سبایوس در مورد آینده‌اش تصمیم نگرفته است و پس از قهرمانی با اسپانیا در تعطیلات به سر می‌برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала