Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رافینیا: ترکیب مثلث مسی، نیمار و سوارز جادوی ناب فوتبال است

رافینا، هافبک بارسلونا
رافینا، هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رافینا، ستاره برازیلی باشگاه بارسلونا گفته است که با بازگشت نیمار به بارسا، مثلث فوق‌العاده خواهیم داشت.

به گزارش اسپووتنیک، شایعات برگشت نیمار به بارسلونا که این روزها به اوج‌اش رسیده است، رافینا، ستاره بارزیلی و هافبک بارسلونا می‌گوید او امیدوار است که نیمار به بارسا برگردد تا دنیای فوتبال شاهد جادوی حضور او در کنار ستاره‌های بزرگ مثل مسی وسوارز باشد.

نیمار دو سال پس از آنکه نیوکمپ را با قرارداد 222میلیون یور ترک کرد و به پاری‌سن‌جرمن پیوست، اکنون شایعات برگشت او به بارسلونا داغ شده است.

FC Barcelona football star Neymar answers questions during a press conference to announce new sponsorship with Japanese internet retailer Rakuten in Tokyo on July 13, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جلسه سرنوشت ساز برای پیوستن نیمار به بارسلونا

این هافبک بارسلونا در پیوند به حضور چهار فصل نیمار در این باشگاه می‌گوید: "امیدوارم نیمار به بارسا برگردد. او بازیکن بزرگی است که حضورش در بارسلونا برای این تیم خیلی مفید خواهد بود".

این هافبک بارسلونا در ادامه صحبت‌هایش گفت:" من تاکنون هیچ ترکیبی خارق‌العاده‌تر از مثلث مسی، نیمار، سوارز ندیده‌ام. آنان جادوی ناب فوتبالی هستند. اما امیدوارم که آنتوان گریزمان نیز با این باشگاه یکجا شود". رافینیا تا سال 2020 با بارسا قرارداد دارد. او در پیوند به شایعاتی که مبنی انتقالش به والنسیا مطرح شده است گفت: "من فصل پیش‌رو در بارسا می‌مانم و برای بازی در این تیم تلاش بساری خواهم کرد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала