Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو: احتمال دارد هدابت تیم ایتالیا را عهده‌دار شوم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مورینو
مورینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین باشگاه منچستریونایتد می‌گوید که به دنیای مربی‌گری برمی‌گردد و احتمالا هدابت تیم ایتالیا را به عهده گیرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورتز، مورینیو پس از اخراج از باشگاه منچستریونایتد در سال 2018، تاکنون هدایت هیچ تیمی را نداشته است. این سرمربی پیشین منچستریونایتد، در تازه‌‌ترین مورد گفته است که احتمال دارد در تابستان سال روان دوباره به دنیای مربی‌گری برگردد و ممکن است هدایت تیم ایتالیا را عهده‌دار شود.

شرایط مورینیو برای بازگشت به رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
شرایط مورینیو برای بازگشت به رئال مادرید

مورینیو پیش از هدایت منچستریونایتد، پیشینه‌ی مربی‌گری تیم‌های ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و پرتگال را داشته است. اوپس از هدایت پورتو به ایتالیا رفت و فرمان هدایت اینتر را به دست گرفت. پس از آن مورینیو راهی اسپانیا شده و سرمربی‌گری رئال مادرید را به عهده گرفت.

مورینیو در آخرین مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا در پاسخ به پرسشی که در پیوند به آینده‌اش گفت:" آینده من همیشه با فوتبال خواهد بود. مربی‌گری آنهم در سطح عالی. ایتالیا؟ بله این می‌تواند یک احتمال باشد. من ویژگی‌های بسیاری دارم که یکی از آنها احترام گذاشتن به باشگاه‌های دیگر و مدیریت آنها است. برای همین هیچوقت نگفته‌ام که فلان باشگاه من را می‌خواهد و با من تماس گرفته است".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала