Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره بارسلونا جانشین فرانک لمپارد شد

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر فیلیپ ککو
فیلیپ ککو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از آنکه فرانک لمپارد از دربی‌کانتی جدا شد، این باشگاه فیلیپ کوکو، اسطوره بارسلونا را جاگیزین او کردند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه فرانک لمپارد هدایت چلسی را به عهده گرفت، فیلیپ کوکو، اسطوره بارسلونا از سوی باشگاه دربی‌کانتی به عنوان سرمربی جدید این تیم برگزیده شد. این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که سران این باشگا، تلاش دارند تا روند آماده‌سازی تیم را هرچه سریع آغاز کنند.

فرانک لمپارد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
استطوره محبوب چلسی، سرمربی این باشگاه شد

فرانک لمپارد که فصل گذشته دربی را در رقابت‌های لیگ قهرمانان هدایت کرده بود، دیروز با امضای قرارداد رسمی به چلسی پیوست؛ اما مدیران با یک تصمیم سریع و پس از 24ساعت پس از اعلام این خبر، فیلیپ کوکو را به عنوان سرمربی جدیدشان انتخاب کردند.

کوکو که ملی‌پوش سابق هالندی است که سال‌ها در بارسلونا بازی کرده. آخرین فعالیت کوکو به عنوان سرمربی در فنرباغچه ترکیه بوده اما او بعد از ترک این باشگاه در سال 2018 تا کنون بدون تیم بوده است. کوکو پیش از آن نیز مدتی هدایت آیندهوون را به عهده داشته و در تیم ملی هلند دستیاری کرده است.

این سرمبر جدید دربی پس از اعلام خبر منصوب شدنش به عنوان سرمربی جدید دربی به وبسایت باشگاه گفت:" بودن در دربی افتخار من است. من هیجانی هستم و بی‌صبرانه منتظرم که در کنار تیم و هوادارانش باشم تا در کنار یکدیگر این ماجراجویی را آغاز کنیم".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала