Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موافقت من یونایتد با انتقال پوگبا

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew Boyersموافقت من یونایتد با انتقال پوگبا
موافقت من یونایتد با انتقال پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد در صورت پیدا کردن جانشین برای پوگبا، به فروش این بازیکن رضایت دارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، در حالی که پیش از این منچستریونایتد به هیچ عنوان راضی به فروش پوگبا نبود و تنها در بدل دریافت 150 میلیون پوند به این انتقال رضایت می داد، اکنون نظر خود را تغییر داده و ظاهراً به فروش وی موافقت کرده است.

در حالیکه اد وودوارد مدیر اجرایی من یونایتد، مخالف انتقال پوگبا است، گفته می شود، این بازیکن فرانسوی به خواسته اش که جدایی از این تیم می باشد، رسیده و به هم‌تیمی‌هایش نیز اعلام کرده که به زودی آنها را ترک نموده و به رئال مادرید خواهد پیوست، اگرچه یوونتوس هم برای خرید او ابراز علاقه کرده است.

A post shared by Paul Labile Pogba (@paulpogba) on Jun 30, 2019 at 12:23pm PDT

یووه امیدوار است که به لطف قوانین مالیاتی جدید در ایتالیا، پوگبا را راضی به برگشت نماید، به خصوص که حالا دروازه های خروج به روی او باز شده است.

در همین حال اما من یونایتد تنها با یک شرط به رفتن هافبک فرانسوی موافقت دارد اینکه برای او جانشین پیدا کند و احتمالا سرگئی میلینکوویچ ساویچ، هافبک صربستانی لاتزیو مورد نظر باشگاه است ولی تیم ایتالیایی برای فروش هافبک خود، 120 میلیون یورو خواسته که به نظر شیاطین سرخ رقم بلند می باشد.

این در حالیست که این بازیکن رسما به تمرینات تیمش اضافه شده و خبرهایی نیز منتشر شده است که رئال از او خواسته است تا زمان منتقل شدن به مادرید، هیچ گونه حرکتی از خود نشان ندهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала