Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا از لباس دوم خود رونمایی کرد + ویدیو

رافینا، هافبک بارسلونا
رافینا، هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا برای فصل آینده 2019 - 202 از لباس دوم خود با طرحی متفاوت رونمایی کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "آس" باشگاه بارسلونا به گونه رسمی و از طریق وبسایت این باشگاه، از پیراهن دوم خود در فصل آینده، با طرح متفاوت رونمایی کرد.

Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Las Palmas is played at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, Oct. 1, 2017. Barcelona's Spanish league game against Las Palmas is played without fans amid the controversial referendum on Catalonia's independence. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فرانکی دی یونگ در تست های صحی بارسلونا+عکس

لباس دوم باشگاه بارسلونا در فصل آینده به رنگ زرد بوده و نواری با دو خط به رنگ‌های آبی و اناری که به صورت قطری بر روی آن قرار گرفته یادآور لباس مشهور یوهان کرویف و یارانش در سال 1979 خواهد بود.

پیراهن دوم جدید کاتالان‌ها به رنگ زرد با دو نوار مایل آبی‌و‌اناری رنگ است. این طرح جدید که به مناسبت 40 ساله شدن آکادمی باشگاه بارسلونا «لاماسیا» انتخاب شده، الهام گرفته از طرح پیراهنی است که بارسایی‌ها در پایان دهه 70 و ابتدای دهه 80 می‌پوشیدند.

بارسلونا اعلام کرده هواداران بارسا امروز می‌توانند به صورت انحصاری این لباس را از فروشگاه‌های رسمی بارسا در استادیوم نوکمپ خریداری کنند. اما لباس دوم بارسا از تاریخ 9 جولای در سراسر دنیا از طریق فروشگاه‌های بارسا در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала