Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشیر: پوگبا یک حرفه‌ای کامل است

© AFP 2023 / ALEXANDER NEMENOVسولسشیر: پوگبا یک حرفه‌ای کامل است
سولسشیر: پوگبا یک حرفه‌ای کامل است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله گونر سولشیر سرمربی نارویژی تیم فوتبال منچستریونایتد پل پوگبا و دخه‌آ را مورد تمجید قرارداد.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونر سولسشیر سرمربی شیاطین سرخ که با این تیم هم اکنون در اردوی پیش‌فصلِ استرالیا به سر می برد، امروز در یک کنفرانس خبری، حضور یافته و در موارد مختلف به صحبت پرداخت.

این تیم که در یک ورزشگاه کریکت اردوی تمرینی برپ کرده است، سرمربی آن در کنفرانس خبری خود اظهار داشت: می‌دانیم که فصل گذشته، فصل ناامیدکننده‌ای داشتیم اما درک میکنیم که در فصل جدید، چه هدفی داریم. باید اختلاف با تیم‌های مدعی را در لیگ کم و برای کسب جام بازی کنیم.

سولسشیر گفت: برای بازی های دوستانه بی‌صبرانه منتظر هستم و باوردارم وقتی لیگ شروع شود، تیمی خوب خواهیم داشت که آماده چالش‌ها خواهد بود و بازیکنان تمام تلاش‌شان را به خرچ خواهند داد.

این سرمربی 46 ساله همچنان در مورد پل پوگبا هافبک فرانسوی تیمش که در آستانه پیوستن به رئال است گفت: هیچگاه نگرانی بابت پوگبا نداشته‌ام، چون هر موقع که او در زمین بوده، سخت تلاش کرده و یک حرفه‌ای تمام‌عیار است و تا کنون در تمرینات پیش‌فصل فوق‌العاده ظاهر شده است.

در همین حال وی به تمجید از دروازه‌بان اسپانیایی تیمش پرداخته و اظهار نمود: بارها گفته‌ام که از داشتن دخه‌آ در درون دروازه‌ مان من و باشگاه خوشحال و خوش‌شانس هستیم، بنابراین امیدواریم که دیوید سال‌های بیشتری در جمع ما بماند. این در حالیست که او تا کنون برای تمدید قراردادش با این تیم منچستری به توافق نرسیده است.

گفتنی است که من یونایتد اردوی پیش فصل خود را در استرالیا برگزار کرده و قرار است طی دیدار دوستانه با تیم پرث‌گلوری این کشور بازی کند و سپس در ادامه تور پیش‌فصل خود راهی سنگاپور و شانگهای می‌شود تا با تیم‌های اینتر و تاتنهام روبرو شود. پس از آن نیز یک دیدار در شهر اوسلو با تیم "کریستین‌سوند" ناروی خواهد داشت و آخرین بازی دوستانه خود برای آمادگی در فصل جدید را در مصاف با میلان در کاردیف ولز برگزار خواهد نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала