Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه میلیارد، پاداش تیم های اروپایی

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر سه میلیارد، پاداش تیم های اروپایی
سه میلیارد، پاداش تیم های اروپایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقم پرداختی پاداش تیم های حاضر در فصل پیش روی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا مشخص شد.

به گزارش اسپوتنیک، به اساس خبرنامه یوفا، سهم پاداش تیم های مسابقات فصل بعد لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپرجام اروپا تا بیش از 3 میلیارد یورو خواهد رسید.

به اساس این خبر، 523 میلیون یورو هزینه برگزاری مسابقات تیم های اروپایی توزیع می شود که از کل بودجه  3.25 میلیاردی، 2.04 میلیارد آن صرف لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد که برای هر 32 تیم در مرحله گروهی، 15.25 میلیون پاداش داده می شود. و نیز رقم 2.75 میلیون یورو برای هر برد و 900 هزار یورو بابت هر تساوی به تیم ها در مرحله گروهی به گونه ثابت پرداخت می شود.

در همین حال، تیم هایی که به مرحله یک هشتم نهایی میر سند 9.5 میلیون، برای رسیدن به دور یک چهارم نهایی 10.5، برای رسیدن تا نیمه نهایی 12 میلیون و بابت رسیدن تا فینال 15 میلیون یورو پرداخت می شود که تیم قهرمان 4 میلیون دیگر نیز بدست خواهد آورد.

البته بر اساس رتبه بندی در یک بازه زمانی ده ساله، تیم رده آخر مرحله گروهی 1 میلیون پوند دریافت می‌کند و در بدل هر رتبه بالاتر، همین میزان دریافتی اضافی به تیم‌های دیگر تعلق می‌گیرد. این در حالیست که رقم 292 میلیون یورو مطابق ارزش تلویزیون ملی هرکشور، بین باشگاه ها تقسیم خواهد شد و  560 میلیون هم برای باشگاه‌هایی حاضر در فصل آینده لیگ اروپا توزیع می گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала