Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جوکوویچ و استاد سویسی در فینال ویمبلدون

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر جوکوویچ و استاد سویسی در فینال ویمبلدون
جوکوویچ و استاد سویسی در فینال ویمبلدون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازی های نیمه نهایی رقابت های تنیس گرنداسلم ویمبلدون امروز در بخش مردان پیگیری شد که سرانجام بازیکنان نام دار به فینال رسیدند.

به گزارش اسپوتنیک، نواک جوکوویچ صربستانی و راجر فدرر سویسی در بخش مردان، بازی های مرحله نیمه نهایی گرنداسلم تنیس ویمبلدون را برابر حریفان شان بردند تا به دیدار نهایی برسند.

در نخستین بازی انفرادی بخش مردان، نواک جوکوویچ صربستان و مدافع عنوان قهرمانی به مصاف روبرتو بائوتیستا آگوت اسپانیایی رفت و کسب برتری کرد.

پیش از این آگوت طی دو بازی حریف صربستانی اش را برده بود و در بازی امروز هم ست اول را باخت اما در ست دوم به برتری رسید ولی نتیجه 3-1 را با توجه به عملکرد بی نقص جوکوویچ در ست های سوم و چهارم واگذار کرد. البته از نکات جالب این بازی میتوان به یک رالی اشاره کرد که با 45 بار ضربه به طولانی ترین رالی ثبت شده تاریخ مسابقات ویمبلدون تبدیل شد.

در دیگر دیدار، راجر فدرر و رافائل نادال برای چهلمین بار برابر هم قرار گرفتند که اما این بار تنیسور سویسی توانست به دور بعد صعود نماید.

در 39 بازی گذشته، نادال 24 بار و فدرر 15 بار پیروز شده بود. در دیدار امروز هم، ست اول را هر دو بازیکن بی اشتباه خاصی سپری کردند تا نتیجه این ست در تای بریک مشخص شود. در تای بریک فدرر با عملکرد خوب خودش توانست برسد.

در ست دوم، نادال قدرتمند ظاهر شد و قاطعانه 6-1 برد اما ست سوم باز هم فدرر اشتباهی نداشت و 6-3 برنده شد تا به جذابیتن ست چهارم افزوده شود که آنهم با شروع قدرتمند استاد سوییسی همراه شد و وی توانست یک بریک پیش بیوفتد و تا پایان ست از بریک خودش محافظت کند.

فدرر در گیم نهم دو مچ پوینت را از دست داد اما در گیم سرویس خودش یک بریک پوینت را حفظ نمود و در پنجمین مچ پوینت به این دیدار زیبا، پایان داد. فدرر حالا در 37 سالگی برای دوازدهمین بار به فینال گرنداسلم ویمبلدون می رسد و شانس کسب قهرمانی برای نهمین بار را دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала