Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد بدنبال قدم های بکام، جردن و لبران

هازارد بدنبال قدم های بکام، جردن و لبران
هازارد بدنبال قدم های بکام، جردن و لبران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد ستاره جدید رئال مادرید، قرار است شماره 23 این تیم را بپوشد تا به موفقیت های بزرگ دست یابد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال حالا نمی تواند لباس شماره 10 این تیم را به تن کند زیر این شماره متعلق به لوکامودریچ است و به همین دلیل وی شماره 23 را خواهد پوشید.

در رئال مادرید مترادف با دیویدبکهام می باشد اما برای هازارد معنای دیگری دارد.

این مهاجم، هوادار بسکتبال است و هیچ شماره پیراهنی، معتبرتر از شماره 23 نیست، بهترین بازیکن تمام ادورا مایکل جوردن با شیکاگو بولز معروف شد و اخیر لبران جیمز آنرا پیش از این در تریب کلیولند کاوالیرز و حالا در لس آنجلس لیکرز به تن می کند.

هازارد شماره 23 را انتخاب کرده است و مارکا می گوید این بازیکن 28 ساله تصادفی آنرا گزینش نکرده است در حالیکه فصل پیش سرخیو ریگیلیون آنرا به تن می کرد.

هنکامی که هازارد به رئال آمد، شایع بود که او شماره 7 را می پوشد تا بازیکنان افسانه یی چون ریموند کاپا، آمانسیو آمرو، خوانیتو، رائول گونزالس و کریستیانو رونالدو را دنبال کند.

با این حال، اما ماریانو که نمی خواهد رئال را ترک کند، تمایل به از دست دادن این شماره نیز نخواهد داشت، به خصوص که او تلاش دارد در میان 25 بازیکن، جایگاه داشته باشد.

آخرين بار این شماره به ایسکو داده شده بود.

هازارد امیدوار است که با پوشیدن شماره 23، بتواند برخی از موفقیت هایی را که جوردن و جیمز در بسکتبال کسب کرده اند، در مادرید به آن دست یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала