Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مودریچ در تلاش بازگشت قدرتمندانه

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شکست تیم ملی کرواسیا در فینال جام جهانی، درست در همین روزهای سال 2018، یک روز فراموش نشدنی را برای مودریچ رقم زد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم ملی فوتبال فرانسه و کرواسیا در فینال جام جهانی 2018 روسیه به مصاف هم رفتند که لوکامودریچ هافبک رئال مادرید، رهبری تیم کرواسیا را در آن دیدار بر عهده داشت.

پس از شکست کشورش، مودریچ خیلی زود به تمرینات باشگاهی برگشت و پانزدهم آگست در فینال سوپرجام اسپانیا برابر اتلتیکو به میدان رفت که رئال نیز آن بازی را باخت.

در حالیکه پیش فصل برای این هافبک کروات از اهمیت بالایی برخوردار است، او زیر نظر جولیان لوپتگی به سختی تمرین کرد ولی فصل را آنچنان که انتظار می رفت، نتوانست آغاز نماید و آنرا با دشواری به پایان برد.

نتایج نه چندان خوب رئال در فصل 2018/19 وی را به دروازه های خروجی نزدیک ساخت ولی پس از گلزنی برابر منچستریونایتد در ماه مارچ، او خودش را دوباره یافت تا همچنان برای رئال بدرخشد.

رئال مادرید که هم اکنون اردوی پیش فصل خود را در کانادا برگزار کرده است، مودریچ به سختی کار می کند تا دوباره با باتری های شارژ شده، به بازی های فصل جدید برسد.

او که در نهم سپتامبر 34 ساله می شود، همچنان با خلاقیت به دنبال رقابت با هر بازیکنی در پست خود است در حالیکه با پایان یافتن هر فصل، پیش بینی می شد او نیز به پایانش نزدیک شده است، ولی تلاش او در تمرینات جاری رئال نشان داده که این بازیکن در تلاش است تا رئال را در امر کسب پانزدهمین جام لیگ قهرمانان اروپا همراهی نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала