Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

 خشنودی والوارده از خریدهای جدید بارسلونا

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Европы. Пресс-конференция ФК "Олимпиакос"
Футбол. Лига Европы. Пресс-конференция ФК Олимпиакос - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی باشگاه بارسلونا امیدوار است که  سه خرید تازه این باشگاه درخشش خوبی خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خوبی داشته است. این باشگاه تاکنون سه بازیکن جذب کرده است و و به تصور می‌شود بازیکنان جدیدی نیز به نیوکمپ وارد شوند. در این میان آنتوان گریزمن، نتو و فرنکی دی‌یونگ از بازیکنانی هستند که با این باشگاه با آنان به توافق نهایی دست یافته است.

گریزمن در میان هم تیمی های جدید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گریزمن در میان هم تیمی های جدید

والوارده که در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه صحبت میکرد گفت: "در سه نقطه زمین سه بازیکن خوب جذب کرده ایم که از آنها انتظارات زیادی داریم. هر سه بازیکن انگیزه بالایی دارند و شور و هیجان در آنها نمایان است. ما مثل همیشه چالش‌های بزرگی پیش رو داریم و همواره به دنبال پیروزی هستیم.

او در ادامه صحبت‌های بیان داشت که هدف باشگاه بارسلونا قهرمانی در همه رقابت‌ها است. ما  عملکرد و شیوه‌های خاص خود را داریم و آماده هر چالشی هستیم.

از او در مورد دی‌یونگ پرسیده شده گفت: "دی‌یونگ در سال‌های اخیر در سطح و کلاس بالایی بازی کرده است و فصل قبل بهترین فصل بود. او بازیکنی تاثیر گذار در میانه میدان تیم ما خواهد بود. دی یونگ بازیکنی برای آینده خواهد بود. سبک او مناسب با بارسلونا است.

والورده درباره گریزمان نیز صحبت کرد و گفت: "گریزمن خود را در لالیگا ثابت کرده است. او هم سرعت لازم را دارد و هم تکنیک و به خوبی از فضاها استفاده می‌کند. گریزمان می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد و امید زیادی به او داریم.

سرمربی بارسلونا در پایان این گفتگو درباره نتو سنگربان جدید تیمش نظر داد و گفت: نتو را با آگاهی و شناخت بالا جذب کرده ایم. او مکمل بسیار خوبی برای ترشتگن خواهد بود و از تجربه لازم برخوردار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала