Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید: ونیسیوس و رودریگو به کاستیا فرستاده شدند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو نوجوان برزیلی در فصل آینده به تیم جوانان رئال زیر نظر رائول فرستاده شدند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید روند متعهد شدن بازیکنان تازه وارد خود را به سطوح مختلف فوتبال که باشگاه درگیر آن بوده است آغاز کرده است و به طرز عجیبی ونیسیوس جونیور و رودریگو دو بازیکن برزیلی این تیم به تیم کاستیا زیر نظر رائول گونزالس ثبت نام کردند.

در حال حاضر این تنها یک موضوع اداری است که کادرفنی با زین الدین زیدان تصیم گرفته اند تا بازیکنان باقی مانده از ترکیب نیز بتوانند بازی نمایند.

ونیسیوس در فصل قبل ابتدا در کاستیا بازی کرد اما خیلی زود به تیم اول راه یافت و در فصل پیش رو نیز وضعیت مشابهی برای وی پیش بینی می شود.

رودریگو در کنفرانس معرفی اش گفت که به اندازه کافی خوشحال است تا از کاستیا آغاز کند جایی که هدایت یکی از بزرگان این تیم (رائول) به پیشرفت او خواهد کرد اما با قرار گرفتن در تیم ذخیره ها، حضور او را به تیم اول تضمین نماید.

 

رودریگو در چالش تصمیم برای انتخاب رائول و زیدان

 

با توجه به قوانین لیگ، یک بازیکن جوان می تواند، به طور خودکار می تواند به تیم ذخیره های تیم اول انتقال کند، همانطور که در فصل گذشته برای ونیسیوس اتفاق افتاد و این می تواند برای رودریگو نیز صدق کند.

ونیسیوس در فصل گذشته 19 ساله بود و به همین دلیل به عنوان یک بازیکن جوان استفاده می شد، در حالی که رودریگو می تواند نظر به نمایش اش، بارها مورد استفاده قرار گیرد.

در دیگر نقاط، حضور  کوبو بازیکن جاپانی و تئو زیدان پسر سوم سرمربی رئال مادرید 19 ساله هستند و آنان نیز نظر به تصمیم باشگاه، حضور نا محدودی در فصل آینده داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала