Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فلیکس و هادسون در فهرست جایزه پسر طلایی 2019

© Photo / Andrew Hone/National Geographic TravellerРабота фотографа Andrew Hone "Football at sunset on Ngapali Beach, Myanmar" для конкурса National Geographic Traveller-2017 в категории Action
Работа фотографа Andrew Hone Football at sunset on Ngapali Beach, Myanmar для конкурса National Geographic Traveller-2017 в категории Action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه ایتالیایی توتواسپورت، فهرست نامزدان برنده جایزه پسرطلایی 2019 را اعلام نمود که در آن نام های ژائو فلیکس و کالوم هادسون نیز دیده می شود.

به گزارش اسپوتنیک، نام های کالوم هادسون-اوودی از چلسی و ژائو فلیکس خرید 126 میلیونی اتلتیکومادرید، در میان فهرست نامزدان برنده جایزه  پسر طلایی 2019 که از سوی روزنامه توتواسپورت ایتالیا اعلام شده، جا گرفته اند.

پیش از این ماوريسيو سارى سرمربي سابق چلسي، از عدم بازی های منظم برای هادسون، انتقاد کرده بود که این بازیکن زیر21 سال انگلستان را در اختیار داشت اما در همین حال، ژائو فلیکس که به عنوان کریستیانو رونالدوی جدید یاد می شود، نشان داده که می تواند به چیزی که هموطنش کرده است دست یابد و جایزه طلایی پسر را به دست آورد.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال مادرید: ونیسیوس و رودریگو به کاستیا فرستاده شدند

البته این فهرست در حالی اعلام می شود که ماتیس دی لیخت بازیکن جدید یوونتوس و برنده این جایزه در سال 2018 نیز نامزد است ولی کیلیان ام باپه بازیکن پاریس سن ژرمن برنده جایز پسرطلایی در سال 2017، واجد شرایط نمی باشد.

گفتنی است که جایزه پسر طلایی، برای اولین بار در سال 2003 اهدا شد و لیونل مسی در سال 2005 این جایزه را کسب کرد. سرجیو آگوئرو، ماریو بالوتلی، پل پوگبا و رحیم استرلینگ دیگر برندگان این جایزه می باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала