Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا در دو راهی انتخاب هافبک

© REUTERS / Sergio PerezSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Gerard Pique and team mates applaud the fans at the end of the match
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Gerard Pique and team mates applaud the fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نُه بازیکن در ترکیب فعلی بارسلونا برای میانه زمین حضور دارند که از میان شان تنها سه بازیکن برای سه موقعیت خط میانی در فصل بعد انتخاب خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، ورود فرانک دی یونگ کار ارنستووالورده برای انتخاب بازیکنان خط میانی بارسلونا در فصل بعد را دشوار ساخته و او در سردرگمی انتخاب بازیکنان با استعداد روبرو شده است.

نشریه مارکا اسپانیا نظر سنجی را راه اندازی کرده است که نشان می دهد، هر یک از این 9 تن، برای یک نقطه در خط مقدم رقابت قرار دارند.

 

سرجیو بوسکتس

بوسکتس نفس تازه را به بارسلونا وارد می کند، اما او یکی از معدود بازیکنانیست که سبک تیم را به خوبی می داند و به عنوان یک استارت بی نظیر در نظر گرفته می شود.

 

ایوان راکتیچ

هیچ بازیکنی بارسلونا بیشتر از او در بازی های فصل گذشته بیشتر از ایوان راکیتیچ پس از حضور وی با کرواسیا در نیمه نهایی و فینال جام جهانی، بازی نکرده است. والورده روی او حساب می کند اما نام او در میان کسانی است که ممکن این تابستان، از بارسا جدا شود.

Футбол. ЧМ-2018. Финал. Матч Франция - Хорватия - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دمبله شاه کلید انتقال نیمار

آرتور

او بازیکنی است که در فصل قبل به شدت مورد تحسین و تقدیر و نیز مقایسه با ژاوی هرناندز قرار گرفت، چون او قبلا نشان داده بود که شایستگی پوشیدن پیراهن بارسا را دارد.

 

آرتورو ویدال

ویدال فصل گذشته با وجود اینکه به سبک بارسلونا نیست، به نظر می رسد، مورد اعتماد والورده می باشد.

 

فرانک دی یونگ

این ستاره هالندی، از جمله بازیکنان پروژه طولانی مدت کاتالان ها است، اما ممکن به زودی برای فصل آینده به ترکیب تیم اصلی معرفی شود.

پیش از این چندین تیم، علاقه مند به جذب او بودند اما بلوگرونا وی را متقاعد کرد  تا به بارسلونا بیاید.

 

کارلس آلینیا

به احتمال فراوان او از جمله بازیکنانی خواهد بود که در ترکیب فصل بعد حضور خواهد داشت در حالیکه هیچ علاقه به ترک کاتالان ندارد و دوست دارد تا برای جایگاهش رقابت نماید.

 

رافینیا

اگر چه نوع بازی او را سرمربی بارسا دوست دارد و ممکن در فصل بعد در جستجوی زمان بازی باشد، در حالیکه او را مصدومیت به گونه طولانی مدت، در فصل گذشته از بازی ها به دور کرد.

 

فیلیپ کوتینیو

کوتینیو به عنوان جانشین نیمار به بارسلونا آمد اما در فصل گذشته و نمایش ناامید کننده داشت و حالا یکی از بازیکنان است که می تواند در یک معامله برای بازگرداندن نیمار از پاری سنت ژرمن، استفاده شود.

 

سرجی روبرتو

او زمان بیشتری را در دفاع راست سپری کرده تا خط میانی. فصل گذشته او چندین بار به عنوان یک هافبک بازی کرد، اما امسال انتظار نمی رود که فرصت برای حضور در موقعیت داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала