Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شماره 9 یوونتوس بی‌صاحب مانده است + عکس

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر یوونتوس در پی جذب ستاره ناراضی اینتر
یوونتوس در پی جذب ستاره ناراضی اینتر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با انتقال مائورو ایکاردی به یوونتوس، او صاحب لباس شماره 9 این تیم خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، تصور می‌شود که باشگاه بانوی پیر از جدی‌ترین مشتری مهاجم اینتر باشد و گاتزتا نیز ادعا کرده است که مذاکرات جدی یوونتوس با ایکاردی آغاز شده است و پیراهن شماره9 این باشگاه برای فصل بعد اکنون به کسی تعلق نگرفته است.

Juventus' Cristiano Ronaldo smiles during a friendly soccer match between the Juventus A and B teams, in Villar Perosa, near Turin, Italy, Sunday, Aug.12, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سفر رونالدو و يارانش به سوي سنگاپور+عكس

باشگاه یوونتوس امروز فهرست خود برای سفر تابستانی را اعلام کرد و شماره بازیکنان جدید این تیم نیز مشخص شد و جالب اینجاست شماره 9 بدون صاحب در این مانده است.

از بین خریدهای جدید بیانکونری جان لوئیجی بوفون شماره 77، ماتیس دی‌لیخت شماره 4، آرون رمزی شماره 8، آدرین رابیو شماره 25 و مریح دمیرال شماره 28 خواهند پوشید.

گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی نیز در صورت بازگشت قطعی از چلسی، شماره 21 بر تن خواهد کرد. این بازیکن در فهرست یووه برای سفر به چین قرار دارد اما هنوز هم احتمال جدایی او در تابستان سال روان وجود دارد. امروز گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد ایکاردی قرارداد پنج ساله با یوونتوس به ارزش 8 میلیون یورو به اضافه پاداش منعقد خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала