Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو خوش را شایسته‌ی توپ طلای 2019 می‌داند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره پرتگالی باشگاه یوونتوس ادعا کرده است که او تمامی شرایط لازم برای کسب توپ طلای 2019 را دارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از فاکس اسپورت، کریستیانو رونالدو بر این باور است که او برای کسب توپ طلای این فصل تلاش زیاد کرده است و خود را شایسته این توپ می‌داند. رونالدو در فصل پیش از باشگا فوتبال رئال مادرید به تورین رفت و 21 گل برای برای باشگاه بانوی پیر در سری آ به ثمر رساند.

Juventus' Cristiano Ronaldo smiles during a friendly soccer match between the Juventus A and B teams, in Villar Perosa, near Turin, Italy, Sunday, Aug.12, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سفر رونالدو و يارانش به سوي سنگاپور+عكس

در لیگ قهرمانان اروپا، جایی که یوونتوس توسط آژاکس در مرحله یک چهارم نهایی شکست خورد، او 6 گل دیگر را برای تیمش به ثمر رساند.

رونالدو در مورد شانس خود برای کسب جایزه معتبر توپ طلا، توضیح داد که برای بردن جوایز هیجانی نیست. او افزود که در سال 2018 - 2019، سه عنوان قهرمانی را کسب کرده و کشور خود را به کسب یک جام دیگر اروپایی بعد از یورو 2016 هدایت کرده است.

این ستاره پرتگالی با اشاره به توپ طلا گفت: من در مورد کسب جوایز زندگی نمی‌کنم. آمار من دروغ نمی‌گویند، امسال سه عنوان را به دست آورده ام و در لیگ ملت‌ها خوب بوده ام. چه کار دیگری می‌توانستم بکنم. رونالدو اگر این بار هم برنده این جایزه معتبر شود این ششمین توپ طلای او خواهد بود. او قبلا این جایزه را در سال 2008، 2013، 2014، 2016 و 2017  بدست آورده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала