Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

5 بازیکن من سيتی فصل را با قهرمانی ملی تمام كردند+عکس

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر جام قهرمانی
جام قهرمانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان باشگاه منچسترسیتی در بازی‌های ملی خوش درخشیدند و 5 بازیکن این باشگاه بازی‌های ملی را با قهرمانی به پایان رساندند.

 

به گزارش اسپوتنیک، پس از پایان رقابت‌های باشگاهی در اروپا، رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا‌، کوپا آمریکا و جام ملت‌های آفریقا در 3 قاره برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها ریاض محرز، ادرسون، سیلوا، فرناندینیو و گابریل ژسوس از باشگاه سیتی توانستند در این رقابت‌ها به قهرمانی برسند.

بلیچر ریپورت فوتبال با انتشار تصویر از این بازیکنان نوشت که سیتی برنده اصلی این جام‌ها است زیرا بازیکنان این بازشگاه عملکرد فوق‌العاده داشته اند.

ریاض محرز-الجزایر

ریاض محرز در ترکیب تیم الجزایر درخشش خوبی داشت و توانست تیم‌اش را با گول در هنگام‌اش برابر نایجریا به فینال جام ملت‌های آفریقا برساند و در نهایت با شکست سنگال قهرمان جام ملت‌های آفریقا شد.

برناردو سیلوا-پرتگال

برناردو سیلوا بازیکن پرتگالی باشگاه سیتی با درخشش بی‌نظیرش در لیگ ملت‌های اروپا توانست با تیم ملی‌اش قهرمان این رقابت‌ها شود و لقب بهترین بازیکن این رقابت‌ها را نیز کسب کند.

ادرسون-برازیل

ادرسون دروازه بان برازیلی باشگاه سیتی با آن‌که در ترکیب تیم ملی برازیل در بیشتر بازی‌ها حضور نداشت اما با این تیم قهرمان کوپا آمریکا شد.

فرناندینیو-برازیل

فرناندینیو هافبک دفاعی سیتی نیز با بازی‌های خوبش در ترکیب تیم ملی برازیل در رسیدن این تیم به مقام قهرمانی کوپا آمریکا کمک زیاد نمود و این بازیکن هم با برازیل قهرمان کوپا آمریکا شد.

گابریل ژسوس-برازیل

ژسوس بازیکن جوان باشگاه سیتی و برازیل عملکرد فوق العاده داشت و با 2 گول و 2 پاس گول نمایش بی نقصی در رقابت‌های کوپا ارائه کرد و به تیم ملی برازیل کمک کرد تا پس از 12 سال به قهرمانی در این رقابت‌ها برسد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала