Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام بین المللی قهرمانان؛ شکست یووه در روز گلزني رونالدو و رونمايي دي ليخت

© AP Photo / Anthony DevlinTottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تاتنهام در ادامه بازی های جام بین المللی قهرمانان لحظات پیش برابر یوونتوس به برتری دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بازی های جام بین المللی قهرمانان، لحظات پیش دو تیم فوتبال یوونتوس و تاتنهام به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با حساب 3-2 به سود تاتنهام به فرجام رسید.

در این بازی که در ورزشگاه ملی سینگاپور برگزار شد، طی آن ابتدا اریک لاملا در دقیقه 30 تاتنهام را پیش انداخت اما در ادامه گونزالوهیگواین در دقیقه56 و کریستیانو رونالدو در دقیقه60 بازی را به سود بانوی پیر تغییر دادند.

خوشحالی یووه زیاد دوام نیاورد چون 5 دقیقه بعد لوکاس مورا بازی را به تساوی کشید.

این پایان کار نبود و دو تیم در ادامه تلاش های زیادی کردند که سرانجام هری کین در دقیقه 90 گل پیروزی بخش تاتنهام را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه 3-2 به سود لندنی ها پایان یابد.

رقابت های امسال جام بین المللی قهرمانان با حضور 12 تیم از دو کنفدراسیون فوتبال ( سه تیم  از انگلستان، یک تیم از آلمان، 4 تیم از ایتالیا، یک تیم از پرتگال، یک تیم از مکسیکو و دو تیم از اسپانیا) برگزار شده است که در کشورهای چین، انگلستان، سینگاپور، ولز و آمریکا میزبانی می شود.

در جدول رده بندی مسابقات آرسنال با سه پیروزی و 6 امتیاز در صدر ایستاده، بنفیکا، بایرن مونیخ، تاتنهام، منچستریونایتد، فیورنتینا به ترتیب با سه امتیاز دوم تا پنجم هستند.

همچنان تیم های فوتبال اتلتیکومادرید، میلان، اینتر، رئال مادرید، یوونتوس و گوادلاراخای مکسیکو به ترتیب رده های ششم تا دوازدهم را به خود اختصاص داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала