Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت رسمی امپراتور جاپان از بازی‌های المپیک 2020

© AFP 2023 / Thomas SamsonНаследный принц Японии Нарухито
Наследный принц Японии Нарухито - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوولان برگزاری رقابت‌های المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 اعلام کرده است که ناروهیتو، امپراتور جاپان به عنوان حامی افتخاری این رقابت‌ها انتخاب شده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از روزنامه جاپان امروز، مسوولان برگزاری رقابت‌های المپیک 2020 توکیو اعلام کرده اند که ناروهیتو، امپراتور فعلی جاپان از حامیان رسمی این رقابت‌ها است و او به عنوان حامی افتخاری این رقابت‌ها نیز انتخاب شده است.

احتمال حذف روسیه از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ در توکیو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال حذف روسیه از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ در توکیو

یوشیرو موری، رئیس المپیک ۲۰۲۰ در این باره گفت: "ما از این تصمیم امپراتور خوشحال هستیم و که این نقش را پذیرفتند و حامی رسمی رقابت‌هایی شدند که بهترین ورزشکاران سراسر دنیا را گرد هم خواهد آورد و قدرت و تکنیک‌شان را به رخ خواهند کشید. این رقابت‌ها هم‌چنین همبستگی و دوستی میان ملت‌ها را تقویت خواهد کرد. حضور امپراتور نه تنها الهام بخش ما بلکه قدرتی برای اجرای ارزش های صلح و دوستی بین ملت‌ها خواهد بود. ما روی کمک همه برای میزبانی این رقابت‌ها حساب کرده‌ایم تا بتوانیم به خوبی پیام المپیک را به جهانیان برسانیم.

قرار است رقابت‌ها در 24 جولای همین ماه به میزبانی شهر توکیو درجاپان برگزار خواهد شود. پیشتر بازی‌های المپیک تابستانی 1964 نیز در توکیو برگزار شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала