Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ پس از شکست برابر سویا، به تمجید از بازیکنان جوان باشگاه‌اش پرداخت

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ
یورگن کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم لیورپول پس از شکست برابر سویا گفت که بازیکنانی داریم که برای نخستین بار در ترکیب تیم اصلی بازی ‌می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های لیورپول و سویا در چارچوب تور پیش فصل آمریکا به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست 2-1سرخ‌پوشان به پایان رسید.

Football Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شکست کلوپ مقابل تیم سابقش+ عکس و ویدیو

کلوپ در مصابحه که با سایت رسمی لیورپول گفته است:

 اگر بخواهیم در مورد فوتبال صحبت کنیم باید بگوییم خوب نبود. باید بسیار خوب کار می کردیم ولی این گونه نشد. در این مسابقه باید توپ ها را از حریف می گرفتیم و مبارزه می کردیم ولی به خوبی از پس این کار برنیامدیم. ما به چنین مسابقاتی نیاز داریم. البته وضعیت ما دشوار است چرا که بازیکنان خط حمله و دو هافبک مهم مان را در اختیار نداریم و حال بازیکنان جوان بازی می کنند و درست نیست در چنین شرایطی، آنها را قضاوت کرد. بسیار از آنان نخستین بار است که در کنار تیم اصلی تمرین می کنند و می دانید ما تمرینات پرفشاری چه از نظر جسمی چه از نظر ذهنی داریم.

کلوپ در ادامه صحبت‌های گفت:

 باید ببینیم شرایط چگونه خواهد بود. آیا از ابتدا دوست داشتم همه بازیکنانم را داشته باشم؟ بله قطعا. آخرین بار چنین مسئله ای را 12 سال پیش تجربه کردم و حال باید منتظر بازگشت آنها باشیم و برایشان برنامه ای ویژه در نظر بگیریم. قبل از شروع لیگ باید به مصاف منچسترسیتی برویم. هنوز روی مسائل جسمانی کار می کنیم ولی واقعا باید بگویم در حال آماده سازی سریع تیم هستیم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала