Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد وسوسه انگیز سیتی برای امباپه

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу
Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از شایعات بازگشت نیمار به بارسلونا، این بار منچسترسیتی با جذب کیلیان ام باپه، به دنبال رکورد جدید در دنیای فوتبال است.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر مبنی بر بازگشت نیمار به بارسلونا، خبرهایی زیاد منتشر شده است، اما در تازه ترین مورد، ادعا شده که منچسترسیتی در تلاش است تا با ارائه پیشنهاد غیر قابل تصور، کیلیان ام باپه ستاره جوان و ملی پوش پاری‌سنت‌ژرمن را به خدمت بگیرد.

این ادعا در حالی مطرح می شود که پیش از آن لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی هم گفته بود، هیچ تضمینی برای حفظ کیلیان ام باپه وجود ندارد.

Церемония награжденияя конкурса Золотой мяч ФИФА 2015 года в Цюрихе - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آیا سرنوشت نیمار شبیه رونالدو خواهد شد؟

در حالیکه پپ گواردیولا هم در سال‌های اخیر به طور مرتب با مهاجم فرانسوی ارتباط داشته، هر چند پاریسی ها دوست ندارند این انتقال به انجام برسد ولی نشریه فرانسوی «ال‌پایس» با نشر گزارشی آورده که سیتیزن ها می خواهند پیشنهاد دستمزد سالانه 45 میلیون (860 هزار پوند در هفته) را به ستاره فرانسوی ارائه دهند.

من سیتی قصد دارد تا این بازیکن جوان را جانشین بلندمدت سرخیو آگوئروی 31 ساله نماید، این در حالیست که ام باپه 20 ساله تا 2022 با پاری‌سنت‌ژرمن قرار داد دارد و فصل گذشته هم 43 بار با پیراهن پاریسی ها به میدان رفت و 39 گل ثبت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала